Трети пореден път АБВ бе избран за любим български сайт в класацията "Любимите марки" (MyLovemarks.eu).
В класацията влизат марки, които се избират единствено от потребителите.
При номинирането не се разчита на жури – номинациите са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и класацията отразява не експертно, а потребителскотото мнение.
Много благодарим на хората, че са гласували за нас, това е най-важното признание, каза Йордан Иванов, продуктов мениджър на АБВ.
Традиционно класацията протича на три кръга, като при последния потребителите изберат една от три марки в категория.
На второ място в категорията "Сайт" е друг продукт от портфолиото на "Нетинфо" – Vbox7.com, като той е само с 40 гласа след АБВ.
Сред наградените са още Coca-Cola (безаклохолни напитки), "М-Тел" (телекомуникации) и "Верея" (хранителни продукти), а любим футболен отбор е "Левски".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!