К акво ще кажете, ако някой дойде и ви предложи 1 млрд. долара за компания с 11 души? Това е въпрос, на който отговор трябва да търсят единици. Сред тях е и основателят на Instagram Кевин Систром.
Тази седмица той е бил участник на конференцията DealBook на в. New York Times. Там е бил попитан дали би продал отново Instagram на Facebook.
Facebook ще дава здравни съвети на потребителите
Хилари Клинтън: Зукърбърг вреди на демокрацията
Въпросът е от значение, защото Систром напусна Instagram през 2018 г. - шест години, след като беше придобита от Facebook за 1 млрд. долара. Според слуховете тогава Систром и неговият колега и съосновател на Instagram Майк Кригер са решили да напуснат заради неразбирателства с Марк Зукърбърг. Официално Систром обяви, че смята, че в живота му все още има време за "още няколко Instagram-а" и иска да се опита да ги създаде.
Той не е публикувал нищо в създадения от него Instagram от май 2018 г. Систром често е критикуван от почитатели на Instagram, че е продал платформата на Facebook и сега тя е част от империята на ИТ гиганта, вместо да е самостоятелна и негов основен конкурент.
САЩ ще е финансов лидер заради Libra, смята Зукъбърг
Систром обаче изглежда не съжалява. Неговият отговор на критиките е и самият въпрос, който задава: "Какво ще кажете, ако някой дойде и ви предложи 1 млрд. долара за компания с 11 души?" Той допълва още, че ако на големите компании не е разрешено да купуват по-малките, то ще има "много иновации, които просто няма да се реализират".
Сделката за него е повече от успешна. Когато продава Instagram, той получава предимно акции във Facebook. Ръстът на компанията през последните години се отразява много добре на неговото състояние, което Forbes изчислява на 1,5 млрд. долара. За сега той не е много активен публично, като не участва в други компании.
Систром не е коментирал дали работи по нови проекти или все още почива. Той обаче обръща внимание и на призивите Facebook да бъде разделена на по-малки компании, защото е твърде голяма и всесилна. Според Систром разделянето няма да намали влиянието на Facebook, защото все още огромен брой хора ще използват платформата, а именно от това идва нейното влияние.
Марк Зукърбърг: Знам, че приличам на робот
Зукърбърг: ИТ гигантите не трябва да определят истината
Той не смята, че решението на Twitter да забрани политическите реклами е било правилно, отбелязва CBS. Според Систром правилното решение е баланс между позицията на Twitter и на Facebook. "Политиците трябва да могат да достигат хората с посланията си, но това да бъде без правила също не изглежда като правилното решение", казва Систром.
Зукърбърг отново в скандал, този път с тайни записи
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!