Instagram не е платформата, която трябваше да бъде. Това е обявил съоснователят на социалната мрежа Кевин Систром, цитиран от онлайн изданието GizChina.
Instagram е загубил "душата" си, смята Систром. Той казва, че целта на платформата е била да бъде за обикновените хора. С времето обаче Instagram се е насочил твърде много към търговията и се е превърнал в място за рекламиране и продаване на продукти.
Бизнес моделът на Instagram е насочен към рекламите, казва Систром. Това може да е печелившо за Meta, сегашен собственик на платформата, но според Систром не остава добро усещане в обикновените потребители. Те имат все по-малко място в Instagram, а платформата се концентрира все повече върху професионални създатели на съдържание и компании.
Тайните на инкогнито режимите на браузърите
Систром смята, че моделът на Instagram е създал инфлуенсъри с екстравагантен начин на живот, които рекламират стил и живот, които хората искат, но не могат да постигнат. Според Систром това е вредно и за самата платформа, като ще я насочи към дъното, докато потребителите се съревновават кой е по-перфектен и безгрешен.
САЩ искат TikTok да си намери нови собственици
Фокусът върху печалбите е създал разделение между обикновените потребители и създателите на съдържание. То може да доведе до нежелани социални последствия, предупреждава Систром.
Meta прекратява проекти и съкращава още хора
Лесен трик за бърз достъп до уеб сайтове в Safari
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!