Н агради за дигитален маркетинг в седем категории бяха раздадени на първото издание на IAB MIXX Awards у нас. Събитието събра дигиталната индустрия, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании. Победителите бяха определени от седемчленно жури в състав Емил Олованов – Регионален мениджър, Crimtan за Балканите; Александър Варов – Портфолио Мениджър – Нетинфо; Илия Яков – Творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова – Съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов – Изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев – Мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс – Мениджър „Бизнес развитие“.
Най-много награди като рекламодател, в цели три категории – „Cross Media Integration“, “Interactive Video Campaign” и „Social“ отнесе „Балантайнс“ с кампанията си „Stay True People“. Сред рекламните агенции пък с два от седемте приза си отиде Next DC с кампанията си за Лидл „Вело линия“, както и проекта си за водка „Финландия“.
Direct Response and Lead Generation
1-во място
КАМПАНИЯ: Consumer Loans
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Mediacom
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Unicredit Bulbank
2-ро място
КАМПАНИЯ: Планирай смело
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): БНП Париба Лични Финанси
3-то място
КАМПАНИЯ: WWF #ZaVitosha
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Медияпост Хит Мейл България
РЕКЛАМОДАТЕЛ: WWF
Branded Content
1-во място
КАМПАНИЯ: Museum of Less Ordinary
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Vodka Finlandia
2-ро място
КАМПАНИЯ: Вело Линия
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: LIDL
3-то място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)
Cross Media Integration
1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)
2-ро място
КАМПАНИЯ:Bushmills Brothers on Tour
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Knoway
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Bushmills Irish Whiskey
3-то място
КАМПАНИЯ: Explore Bulgaria
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): National Geographic Channel (Fox International Channels)
Interactive Video Campaign
1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)
2-ро място
КАМПАНИЯ: Kamenitza All4One
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Interactive Share
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Kamenitza
Mobile
1-во място
КАМПАНИЯ: Здрави
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): ВОКС-1
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Софарма
Social
1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)
2-ро място
КАМПАНИЯ: J&B Modern Classics
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Knoway
РЕКЛАМОДАТЕЛ: J&B Scotch Whiskey
3-то място
КАМПАНИЯ: Здрави
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): ВОКС-1
РЕКЛАМОДАТЕЛ АГЕНЦИЯ Софарма
Brave Campaign
1-во място
КАМПАНИЯ: Вело Линия
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: LIDL
2-ро място
КАМПАНИЯ: Museum of Less Ordinary
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Vodka Finlandia
3-то място
КАМПАНИЯ: CN Joking Billboard
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): gobox
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Cartoon Network
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!