Големите победители в IAB MIXX AWARDS 2020
Източник: IAB

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, отличи ТОП дигиталните кампании в България в петото поредно издание на IAB MIXX Awards 2020. Призовете бяха раздадени в присъствието на над 150 гости на живо, а над 100 човека проследиха церемонията live на Facebook страницата на IAB.

Новото в тазгодишното издание на конкурса са допълнителните категории – общо 16, които обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите бяха оценени от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“. За първи път в състава на журито освен изтъкнати професионалисти от българската дигитална индустрия участваха и опитни международни експерти.

Фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани на финала кампании – тази на дигитално смелите.

Във всички 16 категории журито излъчи по трима печеливши - ето и кои са те:

Best Mobile First Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

Best Social Campaign

1-во място – @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

3-то място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

Best Brand Awareness Campaign

1-во място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

Most Effective Use of Data

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication

Best Branded Content Campaign

1-во място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

Best Engagement Campaign

1-во място – Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC

2-ро място – choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

3-то място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

Influencer campaign

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Best Native Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof

2-ро място – DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma

Real time

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място – Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Programmatic

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom

3-то място – Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

PR Digital

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция: proof. & Proximity, Медия партньор: httpool

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Digital Sales Campaign

1-во място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora

3-то място – MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom

Creative Effectiveness

1-во място – Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

3-то място – Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.

Best Video Campaign

1-во място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

Best Lead Generation Campaign

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

Most Brave Campaign

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място - choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Официални партньори на IAB MIXX Awards: A1 България, Superhosting

Творчески партньор: Stellary agency

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Партньори: Перно Рикар България, InoVino

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България и SBB Media

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.

- Госпожо, защо чак сега съобщавате за обира в дома ви? - Отначало мислех, че мъжът ми си е търсил чорапите...
Прочети целия
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Еврогрупата насърчава България да въведе еврото

Еврогрупата насърчава България да въведе еврото

България Преди 26 минути

Донахю: България напредва по плана си за въвеждане на еврото през 2026 г.

Почина езиковедът проф. Венче Попова

Почина езиковедът проф. Венче Попова

България Преди 1 час

Проф. Попова е дългогодишен директор на Летния семинар по български език, литература и култура към Софийския университет

Донатела Версаче

Краят на една епоха: Донатела Версаче се оттегля като главен творчески директор

Любопитно Преди 3 часа

От Versace потвърдиха, че 69-годишната Донатела Версаче ще премине към новосъздадената роля на главен посланик на марката

Лунно затъмнение: Какво не може да правите в този ден

Лунно затъмнение: Какво не може да правите в този ден

Любопитно Преди 3 часа

Лунното затъмнение на 14 март ще може да се наблюдава и от България

Безплатен ускорен курс по дигитален маркетинг само за 2 седмици!

Безплатен ускорен курс по дигитален маркетинг само за 2 седмици!

Технологии Преди 3 часа

Записването е отворено до 5 април 2025 г, можете да се запишете още днес!

Румънци номинират Тръмп за Нобелова награда за мир

Румънци номинират Тръмп за Нобелова награда за мир

Свят Преди 3 часа

SNSPA ще покани и други университети, национални и международни партньори, да се присъединят към инициативата

Тръмп заплаши Франция и ЕС с алкохолна война

Тръмп заплаши Франция и ЕС с алкохолна война

Свят Преди 4 часа

Този ход е ответна мярка срещу митата на ЕС върху уискито

Германска шпионска агенция смята, че "COVID-19 вероятно е започнал в лаборатория“

Германска шпионска агенция смята, че "COVID-19 вероятно е започнал в лаборатория“

Свят Преди 4 часа

Задачата е била възложена от кабинета на тогавашния германски канцлер Ангела Меркел

"Самолетът на Деня на Страшния съд" беше забелязан над Средния Запад в САЩ

"Самолетът на Деня на Страшния съд" беше забелязан над Средния Запад в САЩ

Свят Преди 4 часа

Самолетите „Страшния съд“ са проектирани да функционират като летящи военни командни центрове в случай на ядрен конфликт

Технология без батерии: Иновация за мониторинг на почвата

Технология без батерии: Иновация за мониторинг на почвата

Свят Преди 4 часа

„Знаех, че има нужда от по-евтини, достъпни и лесни за използване тестери за здравето на почвата“

Премиерът на РС Македония атакува България за правата на македонците

Премиерът на РС Македония атакува България за правата на македонците

Свят Преди 4 часа

Мицкоски: Не трябва да позволяваме европейското бъдеще да зависи от решаването на двустранни въпроси

Политически нокаут? Румънска евродепутатка влиза в президентската надпревара с боксови ръкавици

Политически нокаут? Румънска евродепутатка влиза в президентската надпревара с боксови ръкавици

Свят Преди 5 часа

Тя беше посрещната пред сградата на бюрото от около 200 симпатизанти

Въздействието на изкуствения интелект върху авторските права

Въздействието на изкуствения интелект върху авторските права

Свят Преди 5 часа

Артисти изразяват загриженост, че AI моделите използват техните творби без тяхното знание или съгласие

.

Още малко топло време, след уикенда - сняг

България Преди 5 часа

Астрономическата пролет настъпва на 20 март

"Нова Броудкастинг Груп" ексклузивно ще излъчва Формула 1, Формула 2 и Формула 3

"Нова Броудкастинг Груп" ексклузивно ще излъчва Формула 1, Формула 2 и Формула 3

Любопитно Преди 5 часа

Гледайте всички стартове на българския шампион Никола Цолов

Общественият съвет към ЦИК: КС да публикува всички документи по делото за изборите

Общественият съвет към ЦИК: КС да публикува всички документи по делото за изборите

България Преди 5 часа

Това се казва в позиция на Обществения съвет към ЦИК