Големите победители в IAB MIXX AWARDS 2020
Източник: IAB

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, отличи ТОП дигиталните кампании в България в петото поредно издание на IAB MIXX Awards 2020. Призовете бяха раздадени в присъствието на над 150 гости на живо, а над 100 човека проследиха церемонията live на Facebook страницата на IAB.

Новото в тазгодишното издание на конкурса са допълнителните категории – общо 16, които обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите бяха оценени от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“. За първи път в състава на журито освен изтъкнати професионалисти от българската дигитална индустрия участваха и опитни международни експерти.

Фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани на финала кампании – тази на дигитално смелите.

Във всички 16 категории журито излъчи по трима печеливши - ето и кои са те:

Best Mobile First Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

Best Social Campaign

1-во място – @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

3-то място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

Best Brand Awareness Campaign

1-во място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

Most Effective Use of Data

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication

Best Branded Content Campaign

1-во място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

Best Engagement Campaign

1-во място – Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC

2-ро място – choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

3-то място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

Influencer campaign

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Best Native Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof

2-ро място – DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma

Real time

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място – Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Programmatic

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom

3-то място – Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

PR Digital

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция: proof. & Proximity, Медия партньор: httpool

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Digital Sales Campaign

1-во място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora

3-то място – MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom

Creative Effectiveness

1-во място – Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

3-то място – Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.

Best Video Campaign

1-во място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

Best Lead Generation Campaign

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

Most Brave Campaign

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място - choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Официални партньори на IAB MIXX Awards: A1 България, Superhosting

Творчески партньор: Stellary agency

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Партньори: Перно Рикар България, InoVino

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България и SBB Media

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Всички артефакти от българската изложба в САЩ вече са в България

Всички артефакти от българската изложба в САЩ вече са в България

България Преди 3 часа

Те могат да бъдат разгледани в четиринадесетте музея, които се включиха в изложбата

Сръбските студенти пристигнаха в Страсбург, изминаха 1300 км

Сръбските студенти пристигнаха в Страсбург, изминаха 1300 км

Свят Преди 3 часа

Повече от сто души се събраха на площад „Клебер“, за да ги приветстват

Нов сблъсък между Китай и Филипините

Нов сблъсък между Китай и Филипините

Свят Преди 6 часа

Китайската брегова охрана обяви, че филипинският кораб се е приближил твърде много

САЩ обявиха, че спират грантове, включително за България

САЩ обявиха, че спират грантове, включително за България

България Преди 6 часа

Държавният департамент отменя 1,7 млн. долара по програма за медийна грамотност

Доналд Тръмп-младши идва в България

Доналд Тръмп-младши идва в България

България Преди 7 часа

Той ще участва в среща на бизнес елита

ГЕРБ-СДС, БСП и ИТН: Оставаме непоколебими

ГЕРБ-СДС, БСП и ИТН: Оставаме непоколебими

България Преди 7 часа

Те са категорични, че България се нуждае от редовно правителство

Не е установена развалена храна в хотела в Сандански

Не е установена развалена храна в хотела в Сандански

България Преди 8 часа

БАБХ продължава да работи в координация с РЗИ – Благоевград

Митов: В  редиците на МВР има нужда от преподреждане

Митов: В редиците на МВР има нужда от преподреждане

България Преди 8 часа

Митов: Трябва да се обръща внимание на "феномени", които влияят негативно на образа на МВР

ДПС-ДПС спира подкрепата за управляващото мнозинство

ДПС-ДПС спира подкрепата за управляващото мнозинство

България Преди 8 часа

ДПД-ДПС: Ще обсъдим и подкрепата си за вота на недоверие

.

Софийските жилища поскъпват с 200% за 10 години

България Преди 9 часа

Как пазарът на жилища променя градовете ни

Никой не ни е канил в новите военни съюзи на Балканите

Никой не ни е канил в новите военни съюзи на Балканите

Свят Преди 9 часа

България е запозната с инициативата на Албания, Хърватия и Косово и внимателно анализира текста

От 1 май декларираме купени в чужбина автомобили пред НАП

От 1 май декларираме купени в чужбина автомобили пред НАП

България Преди 10 часа

Строителните материали, автомобилни части и торовете също са в Списъка със стоки с висок фискален рис

Любовта зад „Beautiful Things“: Коя е приятелката на Бенсън Буун?

Любовта зад „Beautiful Things“: Коя е приятелката на Бенсън Буун?

Любопитно Преди 10 часа

Бенсън има връзка с инфлуенсърката и актриса Маги Търмон от края на 2023 г.

Българин е загиналият с микробус в Дунав

Българин е загиналият с микробус в Дунав

Свят Преди 10 часа

Паспорт на 53-годишен български гражданин с инициали Ю. Х. Б. е намерен на мястото

Черногорски престъпен бос е арестуван в елитен квартал в София

Черногорски престъпен бос е арестуван в елитен квартал в София

България Преди 10 часа

По оперативни данни на полицията в Черна гора Люмович е идентифициран като предполагаем член на клана "кавачки"