Facebook обяви, че закрива приложението Lasso, което създаде преди година и половина. То трябваше да бъде директен конкурент на TikTok, но така и не спечели потребителите, съобщава онлайн изданието TechCrunch.
Защо Индия забрани хитовата социална мрежа TikTok
Lasso имаше сходна концепция като тази на TikTok. Приложението позволява на потребителите да създават кратки видеоклипове с продължителност до 15 секунди, върху които да добавят популярни песни. Потребителите имаха възможнсот да добавят и хаштагове и категории, а алгоритми подбират най-релевантните клипове
Instagram се превръща в основен източник на новини
"Правим много опити с нашите приложения и научаваме как хората искат да изразяват себе си. Един от тези тестове беше и Lasso - самостоятелно приложение за кратко видео, което решихме да закрием. Благодарим на всички, които споделяха своята креативност и отзиви с нас, които ще използваме в други видео преживявания", коментира говорител на Facebook.
Lasso ще бъде закрито след седмица. Приложението ще спре да работи на 10-ти юли т.г. Не е ясно колко потребители има то, като по неофициални данни са под 80 000 дневно. Lasso се предлагаше предимно в държави в Северна и Южна Америка с потенциални планове да навлезе и в Индия.
Краят на Lasso не означава, че Facebook се отказва от конкуренция с TikTok. Скоро компанията ще пусне Instagram Reels - друга подобна функция за кратки клипове, която ще е част от Instagram, където има много повече потребители.
Виновни ли са 5G мрежите за коронавируса
Социалните мрежи ще спират конспирациите за 5G мрежите
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуално съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!