Facebook ще наказва сайтовете, които са претрупани с реклами. Социалната мрежа обяви нови мерки, които целят да повишат качеството на разпространяваната чрез нея информация, съобщава онлайн изданието TechCrunch.
Facebook иска да премахне езиковата бариера
Facebook променя мисията си, защото старата не работи
Новите промени в News Feed са насочени към определените от Facebook като нискокачествени сайтове. За такива компанията смята всички, които имат повече реклами отколкото реално съдържание, както и тези, които просто са претрупани от реклами.
Facebook въвежда и критерии за качеството на рекламите. Сайтове с реклами за възрастни или просто прекалено много изскачащи или натрапчиви реклами, също ще бъдат наказвани, както и тези, които разпространяват подвеждащи реклами или такива водещи до вируси. Компанията дори ще отказва да приема пари от такива сайтове и да рекламира техните публикации.
Изкуствен интелект намалява самоубийствата във Facebook
За сметка на това Facebook обещава, че коректните сайтове ще получат по-голямо внимание и тяхното безплатно разпространение ще се увеличи до повече хора. Промяната ще влиза в сила поетапно и ще отнеме няколко месеца. През това време сайтовете ще се анализират и ще е направи преценка кои са коректни и кои не.
Facebook започва да филтрира фалшиви новини
Интересното е, че като некачествен сайт Facebook определя и този, който държи по-голямата част от съдържанието в платена секция, която не е свободно достъпна. За некачествени са определени и страниците, които имат твърде много допълнителни елементи, които може да не са реклами, но нямат общо със съдържанието, например изскачащи съобщения за използването на бисквитки и др.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!