И злъчването на големи спортни събития остава един от основните източници на сериозни доходи за много телевизии. Facebook иска също да се възползва от това, но в интернет. Компанията дори е заделила "няколко милиарда", за да придобие правата за онлайн излъчването на някои спортове, съобщава Sports Business Journal, цитиран от Re/Code.
Австралия ще разследва Google и Facebook
Скоро ще има реклами и във Facebook Messenger
Източниците на изданието подкрепят твърдението си с факта, че Facebook търси да назначи специалист, който да води преговорите с правоносителите. Той ще има бюджет "няколко милиарда", като целта ще е придобиване на глобални права. Самата компания досега не е коментирала темата официално.
И макар бюджетът да звучи доста внушително, той може да се окаже малък за амбициите на компанията на Марк Зукърбърг. Спортният канал ESPN например плаща по 2,66 млрд. долара годишно за правата на NBA. Правата за американската футболна лига пък струват по 1,5 млрд. долара годишно на DirecTV.
Facebook ще защитава голите снимки на потребителите
Хората ще могат да споделят песни във Facebook Messenger
Наскоро Facebook е предложила 120 млн. долара на година за излъчването на турнир по крикет в Индия за следващите 5 години. Компанията Star обаче предложи 2,6 млрд и за излъчване по телевизия, не само онлайн и спечели. Това е ясен знак, че ако Facebook иска да реализира огромните си амбиции и да стане любима онлайн дестинация на феновете на спорта, ще трябва да положи доста повече усилия и да вложи много големи суми.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!