Facebook, Instagram и WhatsApp скоро може да имат платени функции. Според информация на The Verge, Meta е създала нов отдел, който да измисля идеи за подобни услуги.
Facebook и Instagram вече имат платени функции, които са предимно за бизнеса. Новият отдел ще разработва други платени функции, които ще са отделни инициативи.
Пред The Verge Meta казва, че следи какво правят конкурентите. А Twitter, Snapchat, Telegram и други платформи вече имат платени услуги и за крайните потребители. Сред тях са абонаменти за ексклузивни функции, които са достъпни само за тях.
Facebook се споразумя по делото с Cambridge Analytica
Meta досега няма платени абонаменти за потребителите. Целта на новия отдел може да е именно разработката на функциите, които да се предлагат с платен абонамент.
Подобно предложение може да се окаже важен допълнителен източник на доходи за Meta. Компанията в момента разчита предимно на приходите от онлайн реклами. Със затягането на регулациите за тях обаче, това перо не може да бъде единственото и Meta търси алтернативи, за да си гарантира стабилни приходи в дългосрочен план.
Три правила за по-добра лична защита в интернет
Криптирането на Messenger ще е "предателство"
Meta споделя, че очаква именно след пет години този тип платени услуги да започнат да се отразяват на бизнеса на компанията. "Много компании правят интересни неща в тази сфера и мисля, че можем да се научим и да последваме и ние", казва Джон Хегеман, вицепрезидент на Meta.
Подслушват ли ни Facebook и Instagram?
Meta обяви стратегия за защита на избори
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!