Д жеф Безос привлече внимание след като сподели имейл от клиент на Amazon в Instagram. Безос показа имейла като пример за типа клиенти, за които би бил щастлив да загуби и да не работи повече с тях.
Тим Кук: Трябва да създадем по-добър свят за всички
"Има увеличаващ се брой от отвратителни, но не и изненадващи писма в кутията ми след последната ми публикация. Такава омраза не трябва да се позволява да се крие в сенките. Важно е да я направим видима. Това е само един пример на проблема. Дейв, ти си типът клиент, който съм щастлив да загубя", пише Безос в Instagram.
Протестите в САЩ: Социалните мрежи са хаос
Към поста е показано и писмото на въпросния клиент. В него той обижда Безос заради банера в Amazon в подкрепа на кампанията "Черните животи са от значение". Клиентът използва поредица от обидни изрази по адрес на Безос и афроамериканците. Накрая заявява, че той и много други хора няма повече да поръчват от компанията и ще "гледат понижаващите ѝ се печалби и ще се смеят".
Безос обаче казва, че той и компанията няма да променят позицията си. Той отбелязва и имейл от друг клиент в подобен дух. Банерът в сайта на Amazon ще остане и всички животи са от значение и обръща внимание на диспропорциите и увеличения риск за афроамериканците в САЩ, когато имат досег с полицията, отбелязва Безос.
Зукърбърг защити позицията си спрямо Тръмп
ИТ гигантите с послания против расизма
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!