А ко трябва да дадем кракът отговор на основния въпрос, то той е следният: огромни печалби. Заради тях в Маранело са готови да извършат престъпление срещу философията на Енцо Ферари, който не би останал доволен, ако можеше да види Ferrari Purosangue, който ще дебютира до няколко месеца. Но маржът при печалбата и търсенето му са оправдание за всичко.
От къде идват тези печалби? Първият фактор са споделените платформи, вторият са по-високите цени спрямо донора, на чиято база са изградени. А ценовата разлика е доста сериозна, разказват колегите от CarMarket.bg.
В Италия, например, SUV от сегмент В е 35% по-скъп от съпоставим лек автомобил. Тази разлика пада до 11% в луксозния сегмент F. Средната ценова разлика между SUV и съпоставим лек автомобил е 33% във всички сегменти. Това е причината почти всички да залагат на кросоувърите.
Почти, но не всички. Към днешна дата SUV в гамата си все още нямат 11 марки.От друга страна има 10 компании, които притежават по 10 и повече кросоувъри в моделните си линии.
Повече по темата четете в новия автомобилен сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!