Н яма да о писваме дизайна на новото BMW X7. Със сигурност може да се каже, че ще предизвика полюсни мнения, а определенията ще оставим на вас. Избрахме да се съсредоточим върху интересните факти (10 на брой), свързани с корсоувър флагмана на баварците. И първият факт е свързан именно с размерите му: Х7 е с цели 229 мм по-дълъг от и без това големия X5. Това ще рече дължина от 5151 мм, което е повече от Mercedes-Benz GLS и Cadillac Escalade.
Х7 обещава да е сред лидерите по вътрешен обем, което дължи на междуосието си от 3100 мм. То позволява монтирането на три реда седалки (в 6- или 7-местна конфигурация), като при сгънат трети ред седалки багажникът ще предлага обем от 750 л, а ако се сгъне и вторият ред седалки – обемът скача на 2120 л.
Главните външни отличия от Х5: драстично увеличените „ноздри” на радиаторната решетка (най-голямата в историята на марката), чийто размер може да бъде наречен и безпардонен. В пълен контраст е много елегантната и сдържана задница.
Дори в базовото оборудване моделът е оборудван с 20-цолови колела, като допълнително може да се поръчват 21- и 22-цолови.
На пазара Х7 дебютира с един V8 бензинов двигател с мощност 462 к.с. (BMW X7 xDrive50i, който няма да се предлага в Европа, един редови 6-цилиндров бензин с 340 к.с. (BMW X7 xDrive40i), както и два редови 6-цилиндрови дизела: 265 к.с. (BMW X7 xDrive30d) и 400 к.с. (BMW X7 M50d).
BMW X7 ще бъде оборудван единствено с пневматично окачване. Пътният просвет ще се променя в диапазон до 80 мм. Електронноуправляемите амортисьори ще се предлагат от базовото оборудване.
Новият всъдеход залага на сериозни офроуд качества. Те ще бъдат осигурени чрез допълнителен бутон за избор на четири режима на движение (с изключение на версията BMW X7 M50d) xSand, xGravel, xRocks и xSnow.
Срещу допълнително заплащане моделът може да се оборудва със завиващи задни колела и система Executive Drive Pro с активни стабилизатори – тя променя характеристиките на окачването в зависимост от данните от камерите и навигационната система.
Информационната система Live Cockpit Professional е с два екрана с диагонал 12,3 инча е разработена на базата на операционната система BMW 7.0. Тя се обновява чрез интернет и може да бъде управлявана чрез гласови команди. Сред допълнителни пари може да бъдат поръчани и два екрана с диагонал 10,3 инча за пътниците на втория ред седалки.
Стандартно BMW X7 е оборудван с адаптивни LED фарове, но като опция съществува възможността да се поръчат лазерни фарове, чийто светлинен сноп на дългите светини достига 600 м (при 300 при адаптивните LED).
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Израел забранява конвенционалните автомобили през 2030 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!