С лед като Manifattura Automobili Torino върна Stratos към живота по-рано тази година, сега на ред е друга италианска икона на рали спорта. Automobili Amos представи Lancia Delta Futurista, която е започнала живота си като 1989 Delta Integrale, но е преминала през много сериозни промени, включително внедряването на сериозно количество карбон.
Проектът е дело на Юженио Амос и визията му да продава „чисти, аналогови, сурови и съществени” автомобили в днешния автомобилен свят, който е силно повлиян от компютрите в машините. Той гледа на Delta Futurista като на “романтична визия,” след като оригиналният модел го пленява още на седем годишна възраст.
И макар автомобилът, който виждате, да е верен на наследството на Delta по отношение на дизайна, всичко останало е силно променено. Бронята, предният капак и цялата предна част са изработени от карбон, за да се запази теглото ниско. Същото се отнася за багажника, задния спойлер и бронята. Тези диетични мерки на Automobili Amos са позволили теглото на автомобила да е само 1250 кг, което е с 50 кг по-малко от оригиналната Integrale Evo 16V.
Разположеният напречно под капака 4-цилитров мотор генерира 210 к.с. в Integrale Evo 16V, но в новото творение той е сериозно преработен, като мощността му е достигнала 333 к.с. Оригиналната трансмисия е подсилена, а диференциалът преработен.
Интериорът също е наслада за окото. Предните седалки са Recaro, педалите алуминиеви, воланът е модифициран с градени контролни бутони. Арматурното табло и централната конзола са пренесени от донора, връщайки автомобилните ентусиасти назад към времето, когато словосъчетанието „сензорен дисплей” въобще не е бил измислен.
Всичко в този автомобил е прекрасно. Има само един проблем: цената от 300 000 евро. Ще бъдат направени само 20 бройки.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Volvo 360c е визия за транспорта на бъдещето
Електрическият EQC отваря нова страница в историята на Mercedes
Българската Sin Cars показа електрическата модулна платформа L City
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!