Д инамичната индивидуалност на автомобила е моментално видима от дизайна. Типичната за марката решетка тук се подсилва от броня в стила на R-моделите, както и впечатляващи вертикални дневни светлини. IQ.LIGHT LED-матрични фарове, стандартни за Германия, потъмнени LED задни светлини, както и логото R на черната радиаторна решетка и капака на багажника, подчертават отличителния външен вид на новия T-Roc R. В интериора се забелязват специфичните за R-моделите декоративни елементи.
За задвижването на T-Roc R се грижи 2,0-литров TSI двигател с максимална мощност от 221 кВт (300 к.с.) и максимален въртящ момент от 400 Нм. Тази мощност се предава на пътя чрез 7-степенната DSG-скоростна кутия (с функция Launch Control) и интелигентната система за задвижване на четирите колела 4MOTION. Спортната ходова част с възможност за настойки и прогресивното управление позволяват изключително динамични характеристики на управление. Специфичен за модела бутон разположен на новопроектирания мултифункционален кожен волан (с лостчета и сензорни контролни бутони) позволява директен достъп до избора на режими на шофиране, където е наличен и режимът Race.
Хем кросоувър, хем кабриолет: VW T-Roc Cabriolet е вече у нас
Всичко това помага на T-Rock R да спринтира до 100 км/ч за само 4,9 секунди. Стандартно моделът се предлага с усъвършенстваните асистиращи системи Front Assist2 и Lane Assist2. А новият IQ.DRIVE Travel Assist и темпоматът с превантивна функция позволяват асистирано управление, спиране и ускорение при скорости до 210 км/ч. Изборът на дигатлни функции и възможности също достига ново ниво и включва естествен онлайн гласов контрол, както и достъп до стрийминг услуги. Услугите на We Connect Plus се предлагат безплатно в Европа за една година като част от стандартния пакет.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Карлос Тавареш: Политиците избраха електромобилите, не индустрията
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!