Т емата „Москвич” със сигурност може да се нареди до една от най-коментираните през годината, поне що касае руските и българските медии. Влизаме и ние в хора, за да разкажем няколко интересни факта на „Москвич 3”, чиято асемблиране в Русия стартира тези дни.
В „Москвич 3” няма нито един руски детайл
Както вече е добре известно, т. нар. „Москвич 3” е ребрандиран JAC JS4. Така че при сглобяването в Русия не се използва нито един руски елемент. Изключение прави само системата ЕРА-ГЛОНАСС. Дори емблемата и табелите са Made in China. Но това щяло да се промени. В завода (преди собственост на Renault) трябва да се увеличи асемблирането (умишлено не използваме думата производство, защото там се извършва само сглобяване на частите) и да се пристъпи към производство на някои незначителни детайли.
В „Москвич 3” няма подгрев на седалките
Подгрев на седалките липсва. Обяснението е просто: JAC JS4 се произвежда в Китай, а за „Москвич 3” се доставя пълния набор части и детайли, за да се сглоби в Русия. Но в Китай този модел е сред най-бюджетните, затова подобна екстра не е планувана.
Но тя си е важна за Русия, където зимите не са сред най-топлите. Затова се предвижда за руския пазар да бъде разработен разширен пакет за подгрев с управление от менюто
„Москвич 3” е богато серийно оборудван
В списъка влизат автоматични фарове, ел. пакет за стъклата и огледалата, старт-стоп бутон, климатик (еднозонов), мултимедия с 10,25-инчов сензорен дисплей, круиз контрол, парктроник, камера за движение на заден ход, люк, електрическа паркинг спирачка, предни въздушни възглавници и ESP. Има избор от 5 екстериорни цвята.
Цените на „Москвич 3” може да видите на новия автомобилен сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!