Toyota Avensis не е сред автомобилите, които блестят с дизайн. Има хора, които са на мнение дори, че колата няма абсолютно никакъв стил. Вeроятно феновете на марката може да се обидят, но за този Avensis не може да се кажат много хубави неща за дизайна. Цялостното излъчване на модела е солидна кола от средният клас.
Впечатление в интериора прави отличната сглобка, а пластмасите определено може да са и по-добри. За качеството на модела обаче може и трябва да се говори най-много. От друга страна това е пословично качество, за което всички знаят.
Мястото за пътниците на задните седалки е напълно достатъчно, макар и да не може да се определи като най-голямото в сегмент. Височината на тавана е голяма и позволява всеки пътник да се изправи и да седне удобно на седалката.
Защо двигателният отсек е мръсен? Защото „майсторчето само отваря пробката, сипва или сменя маслото, след това затваря капачката и това е. Тойотите са много здрави.” Факт, върху тази здравина се крепи целия успех на марката, а думата „надеждност” се превърна в аналог на Toyota.
Бензиновите двигатели са ясни, те са любими на Филип, защото повечето „държат” на газ. Тук обаче впечатление правят D-4D агрегати с обем 2,0 и 2,2 литра, като най-мощният е 177 к.с. Всичките мотори, с изключение на 1,6-литровия бензин, могат да се куплират с 6-степенни автоматични трансмисии, механичните също са с толкова предавки.
Всички бензинови двигатели за Toyota Avensis се произвеждат в Англия, а дизеловите - в завода на компанията в Полша. Само асемблиране на модела също е на Острова.
Роудстър-гъзарийка под формата на Mercedes SLK
Opel Insignia OPC: Най-желаната светкавица
FIAT 500 Abarth е малък италианец с чиста отрова
Окачването на Toyota Avensis е изключително комфортно. Avensis се държи като много по-тежка лимузина и пресява всички неравности през шасито. Дори и през големи дупки се минава без друсане, а само с леко поклащане на купето, като при това не се чува никакъв шум от окачването.
Фейслифтът на Avensis не се отличава особено по външния дизайн, с изключение на конкретни детайли в предната и задната част на автомобила. Еволюцията обаче е в интериора и ходовата част. Моделът е много по-лесен за управление. Комфортът е на висота, а материалите - премиум.
Четете още:
Само „телевизор” и волан в интериора на Tesla Model 3
Project One на AMG е технологичен шедьовър
С концепта Серия 8 баварците прескачат в ново измерение
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!