К огато McLaren представи 720S на салона в Женева през 2017 г., усещането бе, че екипът в Уокинг е създал нещо наистина специално. Затова наследникът му - McLaren 750S – има сериозната задача да надскочи оригинала, но по всичко личи, че дамите и господата в базата на McLarenотново са свършили блестяща работа. За това свидетелства фактът, че 750S е най-лекият и най-мощен сериен модел, правен някога от McLaren.
Ако ви изглежда познат (я вижте новата E-Class), това е защото британците не са преосмислили из основи модела. Както 650S бе еволюция на 12C, новият 750S използва за основа своя впечатляващ предшественик. Резултатът е по-леко, по-мощен и по-вълнуващ суперавтомобил от McLaren, който ще се предлага като Coupe и Spider.
Двигателят остава познатият битурбо 4,0-литров V8, около него имаме карбонов монокок, запазено е хидравличното окачване, но всичко това е оптимизирано като компановка, за да се извлече пълният потенциал от 750S.
Двигателят М840Т генерира повече мощност от преди, инженерите в Уокинг са свалили всеки излишен грам „мазнина”, а споменатото окачване е последно поколение PCC III с олекотени компоненти и подобрена геометрия. В крайна сметка от McLaren твърдят, че 30% от компонентите в 750S са нови.
Но да не отлагам най-важното, свързано с определенията най-мощен и най-лек. В този случай налягането в двете турбини е увеличено, като са добавени олекотените бутала от 765LT. Резултатът е 750 к.с. и 800 Нм въртящ момент.
Не изглежда нещо умопомрачително, все пак в плюс идват само 4% повече конски сили, но мощността и въртящият момент вече са повече от тези в Р1 (737 к.с., 722 Нм), така 750S става най-потентният сериен модел на McLaren.
Какво е ускорението и други любопитни цифри може да научите на CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!