Л идерството на Tesla вече е сериозно застрашено. Електрическите модели на Илон Мъск са мерилото, по което всички се съизмерват. А конкурентите стават все повече и все по-добри. Точно такъв е и първият изцяло електрически SUV на Ford, който носи и легендарно име. Mustang Mach-E предлага параметри, които ще го направят най-силният конкурент на Tesla Mode Y, при това на родна земя. Моделът разполага и с нещо друго, която липсва при Tesla: статута на легенда, която Mustang си е извоювал през десетилетията.
А приликите с този легендарен модел не са никак малко. Такива веднага се откриват във фаровете, стоповете и мощните колесни арки. Много интересна е затворената предна решетка, липсата на видими дръжки на вратите, както и рязко спускащата се линия на покрива.
В интериора Mach-E е поел по минималистичния път, който хората веднага ще свържат с Tesla, особено с този огромен „телевизор”, доминиращ арматурното табло. Разликата е, че тук той е вертикален, докато при Tesla хоризонтален. Зад спортния трилъч волан се вижда малко дигитално приборно табло, а вентилационните отвори преминават през цялата широчина на таблото.
Но най-интересното си остават техническите характеристики на Mach-E, който ще се предлага във версии Select, California Rt. 1, Premium, First Edition и GT.
Две ще са батериите за модела: Стандартната е с капацитет 75,7 kWh и 288 клетки, изпращаща мощността към монтиран отзад електромотор. Голямата е с капацитет 98,8 kWh и 376 клетки, изпращаща мощността към мотори на предната и задната оси.
Базовият модел Select ще е оборудван с електромотор с мощност 255 к.с. и 415 Нм, задвижване на задните колела, но и опционално задвижване на четирите колела с 582 Нм. Ford очаква Mach-E Select RWD да може да измине 370 км с едно зареждане, докато AWD моделът ще има пробег от около 340 км. Ускорението от 0 до 96 км/ч ще е в рамките на 6,5 секунди за RWD модела и около 5,5 сек за при Mach-E Select AWD. Select ще е най-достъпен с очаквана цена от $43 895.
Моделът с най-голям пробег ще е Mach-E California Rt. 1, който ще предлага пробег от около 300 мили (483 км). Той ще се предлага само със задно задвижване и електромотор с 282 к.с. и 415 Нм. Но той ще е и по-скъп, естествено, като стартова цена ще е $52 400.
Хората, които искат динамика, ще се ориентират към Mustang Mach-E GT, за който Ford твърди, че ще взима спринта от 0 до 96 км/ч за около 3,5 секунди. Мощността и въртящият момент все още не са ясни, но AWD-версията се очаква да предлага пробег от 235 мили (378 км). Цената на модела ще започва от $60 500.
Първите модификации, които ще се появят на пазара в края на 2020 г., ще са First Edition и Premium, а в началото на 2021 г. ще дойдат Select и California Rt. 1.
И накрая най-важното уточнение, свързано с цените: тъй като Ford за пръв път влиза в схемата със субсидиите за електрически автомобили, крайните потребители ще плащат за своите автомобили със $7500 по-малко!
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Audi S8: лимузина с динамика на супер спортен модел
Холандия ограничава максималната скорост до 100 км/ч
Това е най-мощният сериен автомобил в света. И е електрически
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!