П ри средна възраст на родния автопарк около 20 години, ръждата е фактор, с който мнозина се сблъскват. А чакащите новите си собственици около 300 000 автомобила „нов внос” ни карат да ви представим класацията на най-ръждивите модели. Тя е направена от руския портал njcar.ru. В проучването участие са взели автомобили, излезли за пазара между 2005 и 2014 г., експлоатирани в руските мегаполиси.
На последно място в тази анти класация се подрежда Ford Mondeo (2006-2010 г.). През първите 5-6 години от експлоатацията купето се запазва доста добре, но след това започва корозия по калниците, пода и праговете.
Четвъртото място е за Mazda6 (2005-2008 г.). След 4-5 години ръждата избива по пода, веждите на задните калници, дори вратите.
Третата позиция е за първото поколение на европейския Nissan Almera, който се произвежда 2005 и 2006 г. След 3-4 години започва да избива ръжда.
"Среброто” отива при Opel Astra (2005-2012 г.). Най-проблемни са оказват калниците, долната част на вратите, а също подът и капакът на двигателя.
Първото място си „извоюва” Geely Emgrand X7 (2011-2013 г.). Моделът не се продава (или бройките са единични) у нас, но той е много по-нов спрямо другите четири автомобила, но въпреки това е лидер. Само след година ръждата избива навсякъде, защото каросерията не е поцинкована. Освен това купето е боядисано с нискокачествени бои и лакове, които не могат да го предпазят.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
И Бристол на война с дизелите за по-чист въздух
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!