Consumer Reports вече не може да препоръча на клиентите Model 3, защото членовете му съобщават за редица проблеми с техните автомобили, в това число лоша сглобка на панелите на купето, панелите в интериора и проблеми с боята. До тези резултати се е стигнало в годишния доклад за надеждност на CR, в който са включени данни от около 470 000 автомобила.
Model 3 е критичен за успеха на компанията, която тази седмица прехвърли границата от 200 000 автомобила от модела. Автомобилът е изтъкан от противоречия, като най-запалените фенове на автомобилната електрификация очакват своите доставки със смесица от големи очаквания и раздразнение. Факт е, че в скорошното проучване на Consumer Reports, изследващо удовлетвореността на собствениците от своите автомобили, Model 3 се нареди в челото на списъка.
Но това не означава, че надеждността не продължава да е слабата страна на автомобила. Според резултатите от последното проучване по темата, проблемите с окачването, особено за автомобилите моделна година 2017, са сред най-слабите страни на седана, докато Model X продължава да страда от атрактивните си „летящи” врати (моделът не се препоръчва от CR).
Има и още. Изводите са получени на база обратната връзка от над 500 собственика на Model 3. „Сравнително високият брой оплаквания, свързани с надеждността” включват панелите на купето, боята, тапицерията, инфотейнмънта, електрониката и пукнатини в задното стъкло.
Тестовият автомобили, закупен от Consumer Reports, също пука задното стъкло, което не може да се приеме за случайност.
Един от собствениците пише: „понякога сензорният екран реагира така, сякаш някой го докосва бързо на различни точки от повърхността. Това води до стартиране на музика, увеличаване на звука й, промяна мащаба на навигационната карта…”
Model S загуби статута си на „Препоръчан” от Consumer Reports миналия октомври (проблеми с окачването), докато Model X никога не го е печелил. Ще напомним, че Model 3 имаше сериозни проблеми и със спирачките, докладвани от CR, но тогава Tesla реагира бързо и ги отстрани.
Реакцията на Тesla не закъсня с отговора, че „повечето от тези проблеми вече са коригирани в дизайна и подобренията в производствения процес”.
Как CR събира данни за надеждността? Организацията изпраща онлайн въпросник на своите членове, които трябва да оценят автомобила си по 17 параметъра за изминалите 12 месеца.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Комплект куфари за Серия 8 е по-скъп от Kia Ceed
Peugeot започва повсеместна електрификация с този страхотен хибрид
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!