В сяко година Супербоул е най-голямото, следено и обсъждане единично събитие в Съединените щати. За сравнение - избори, наградите “Оскар” и откриване на Олимпийски игри (например), имат около 5 пъти по-ниска гледаемост.
Затова не е изненада, че BMW отново се завръща на Super Bowl (13 февруари) със специална реклама за електрическия iX, а режисьор е номинираният два пъти за „Оскар” Брайън Бъкли, като рекламата ще бъде излъчена по време на третата рекламна пауза от първата четвърт на играта.
Рекламният клип е с продължителност 60 секунди. Видеото се откроява с присъствието на Терминатора Арнолд Шварценегер и номинираната за „Оскар” Сaлма Хайек Пино.
Шварценегер играе ролята на Зевс, гръцкият бог на гръмотевиците и светкавиците, а Хайек Пино играе съпругата му, богинята Хера, които се оттеглят от планината Олимп към спокоен живот в Палм Спрингс, Калифорния. Зевс обаче има постоянни проблеми с електроуредите и съседите си, които го молят да им зарежда количката за голф и ножицата за живия плат. Хера решава да върне вълнението от живота на „пенсионера” Зевс, заради което му подарява електрическо BMW iX.
Последната реклама на BMW за Super Bowl е от 2015 г. и включва Кейти Курик и Брайънт Гъмбел, докато се прехвалсават по първия изцяло електрически сериен автомобил на BMW - BMW i3.
Повече информация и видео на рекламата може да видите в новия автомобилен сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!