Н ай-големият скок при новия S-Cross се забелязва в дизайна, където са предприети драстични решения, които са превърнали модела в типичен представител на SUV-класа. На очи веднага се набива внушителният вид на черната решетка с пиано лак ефект. Сребърни акценти в бронята отпред и отзад придават още по-атрактивен облик, а квадратните арки над гумите правят страничния дизайн по-мускулест. Компанията ще предлага модела в осем цвята.
Дизайнерите са били по-сдържани в интериора, чиято основна конфигурация е запазена. Тук е обърнато повече внимание на егрономията и лесното боравене с контролните бутони. Дигитализацията е представена от 9-инчов сензорен дисплей с безжична връзка със смартфон. Кожените седалки се отличават с плетени орнаменти от еко кожа в средата. На средната конзола е позициониран селекторът за системата ALLGRIP. Като опция се предлага панорамен покрив с дължина 100 см. Багажникът е с обем 430 л.
S-Cross се задвижва от 1,4-литров турбо двигател с директно впръскване BOOSTERJET. Мощността му е 129 к.с., а въртящият момент 235 Нм Агрегатът работи съвместно с 48V SHVS мека хибридна система. При нормални условия на шофиране тя подобрява разхода на гориво, като намалява въртящия момент на двигателя и компенсира с електрическия мотор.
На пръв поглед агрегатът изглежда маломощен, но тук трябва да изтъкна едно качество, по което Suzuki просто нямат равен. Това е ниското теглото, като най-тежката модификация на модела тежи едва 1330 кг (4х4 задвижване и 6-степенен автоматик). Най-леката модификация е само 1195 кг (2WD и 6-степенна механична скоростна кутия). Тези тегла позволяват на S-Cross (дължина 4,3 м) да постига среден разход от 4,7 до 5,8 л/100 км (в зависимост от модификацията, по цикъла WLTP).
Члез Allgrip Select може да се избират четири режима (Автоматичен, Спортен, Сняг и Заключване на диференциала). Електронно управляваната 4x4 система регулира въртящия момент, предаван на задните колела и контролира ESP, мощността на двигателя, сервоусилвателя на волана и други бордови системи за реализиране на четирите режима на шофиране.
Сред техническите решения трябва да се отбележат дисковите спирачки (вентилирани отпред), независимото предно McPherson окачване и торсионната греда, както и пътният просвет от 180 мм.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Peugeot вдигна пробега на електрическите 208 и 2008
Автомобилите стават все по-екологични
Ford патентова технология, която би позволила ултра бързо зареждане на е-коли
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!