У нас понятието „инфлуенсър” е променило смисъла си и за инфлуенсъри се посочват известни хора, които продават различни продукти, често на екзотични места. Разбираемо – лъскавият живот, за който някой друг плаща, е притегателна сила за младите. Но повечето, които сега започват с тази „професия”, ще им е трудно да пробият, а успехът (ако не си актьор, певец или участник в риалити формат) се отдава на малцина.
Алекс Хърши (Alex Hirschi) е една от тези истории на успеха в света на инфлуенсърите. И то какъв успех, има 70 млн. фенове онлайн! Днес всички я познават като Supercar Blondie – най-известният автомобилен инфлуенсър (влогър) в света. И най-скъпоплатеният: говори се, че един неин пост струва $1,4 млн., без значение дали е видео в YouTube или туит.
Австралийката Supercar Blondie, живееща в Дубай, изживява мечтата на всеки автомобилен ентусиаст, получавайки достъп до най-екзотичните, ексклузивни и скъпи автомобили в света. Тя дори направи своя собствена автомобилна колекция.
Но не всичко е било толкова бляскаво и приятно в началото, разказва Хърши пред The Sun. Когато решава да изостави работата си като радио водещ и да отдаде времето на страстта си – автомобилите, влизането в мъжкия клуб не е било нито топло, нито приятно за нея.
„Живеейки в Дубай, бях обградена от страхотни автомобили, които привличаха вниманието ми. Исках да споделя това, което виждах тук със света, така всичко започна като хоби. Но когато видях, че все повече хора обичат тези коли колкото мен, започнах да гледам на това по-сериозно. Изоставяйки кариерата си, просто исках да видя какво ще се случи”.
Но влизането в автомобилния свят, доминиран предимно от мъже, не е лесно и приятно начинание в началото.
Цялата история на Supercar Blondie ще откриете в CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!