А мериканският индекс за удовлетвореност на потребителите (ACSI) обхваща 26 автомобилни концерна. Показателите на 21 от тях са се понижили спрямо предходната година.
През 2019 г. средният индекс на удовлетвореност на собствениците е 79 от 100 възможни точки, което е с 3,7% по-малко спрямо 2018-а. Най-големият брой оплаквания е свързан с поскъпването на колите и понижаващото се качество на производство.
Най-голяма удовлетвореност на собствениците носи марката Lexus, който е постигнала 84 точки от 100 възможни (-1% спрямо 2018 г.). Второто място е за Mercedes-Benz (83, +1% спрямо 2018 г.), а с 82 пункта са седем марки: Audi, BMW, Honda, Infiniti, Lincoln, Subaru и Volvo. От тях Ininiti отбелязва най-голям скок от 5% спрямо представянето си от предходната година).
Точно на противоположния полюс е представянето на Nissan, който се подрежда на 24-о място и спад от 6% в задоволството на клиентите спрямо 2018 г. След него са само Dodge и Chrysler.
Приблизително по същото време бе публикувана класацията на руската агенция „Автостат”, която определя най-мъжките автомобилни марки. Целта на рейтинга е била да се определи кои са марките, които са предпочитани най-много от мъжете. Оказва се, че „най-мъжката” марка е Infiniti. Цели 95,8% от собствениците на такива автомобили са мъже. Второто място се пада на УАЗ (95,5%), а третото е за Subaru (93,3%).
В десятката попадат още Toyota (92,7), Skoda (91,7), Volkswagen (91,4), Mercedes-Benz (91,2), Ford (91), Mitsubishi (90,9) и Honda (90,7).
Анкетата е била проведена в периода между 2013 и 2019 г., като в нея са били анкетирани 240 000 собственици на автомобили на възраст между 18 и 65 години. В класацията са попаднали марките, за които са били подадени над 600 анкети.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
„Лъжливите” Volkswagen-и се разпродават като топъл хляб
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!