Н ай-успешният кросоувър на марката премина през задължителния фейслифт в средата на жизнения си цикъл. С над 300 000 продажби от лансирането си през 201 6г. (включително 100 000 през 2019 г.), Ateca е основен „виновник” за доброто състояние на SEAT.
Промените по обновения модел са минимални, като на очи се набиват новите LED фарове, вдъхновени от SEAT Leon, като бронята и решетката също са пипнати. Отзад full LED фаровете с динамични мигачи (за FR и новия пакет Xperience, заменящ Xcellence) и ауспуховите накрайници също са нови. Забелязва се и новият надпис „Ateca” върху вратата на багажника.
Новият дизайн на броните е направил Ateca с 18 мм по-дълга (4381 мм), докато широчината и височината остават непроменени. На клиентите ще се предлагат нови джанти (от 17 до 19 цола), както и нови цветове.
По-откроима новост в интериора е 10,25-инчовият Дигитален кокпит и модернизираната инфоразвлекателна система с нов HMI интерфейс и препозициониран 8,25- или 9,2-инчов сензорен екран.
За модела ще се предлагат нови тапицерии и цветове, но по-важното е, че моделът идва и с някои нови технологии. Една от тях е системата за гласово разпознаване, безжичен Apple CarPlay и Android Auto чрез система Full Link, онлайн навигация (чрез Apple Maps) и Online Connectivity чрез вградена SIM (eSIM). Стандартни са четири Type C USB входа в цялата гама.
Обновената двигателна гама включва три TSI турбо бензинови двигателя и два TDI турбо дизела. На първото стъпало е трицилиндровият 1,- TSI със 100 к.с. Следва 1,5 TSI със 150 к.с. със система за изключване на два от цилиндрите, който се предлага както с 6-степенна механична, така и със 7-степенна автоматична трансмисия. Най-мощният бензинов мотор е 2,0-литров и мощност 190 к.с., който върви в комплект със 7DSG и система 4Drive AWD.
Предишният 1,6-литров TDI е заменен от 2,0-литров TDI, предлаган във версия със 115 к.с. или 150 к.с. Вторият може да се поръча с 4Drive AWD. Интересното е, че няма мека хибридна версия.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Китайците нямат стигане, и пандемията не ги спира
Хем кросоувър, хем кабриолет: VW T-Roc Cabriolet е вече у нас
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!