П реди седмица българските майстори на кожата отпразнуваха своя 20-ти юбилей. Студио Vilner вече има своето място в индустрията, това не може да им се оспори. И докато хората на Наско Вилнер работят предимно с кожа, то компанията от Ботроп, която догодина ще стане на 40, свързваме предимно с огромно количество конски сили и въртящ момент. Но не само.
Разгледайте снимковата галерия, за да видите нагледно на какво са способни в Brabus
Brabus е тунинг ателието на Mercedes-Benz, което предлага и трите етапа на заводския тунинг. Но вмясто с „коне“ и нютон метри, които най-често асоциираме с компанията, сега ще ви покажем на какво са способно майсторите с кожата на Brabus. Изящество, лукс, еклектика, кич… ще оставим това да прецените вие. Но едно е сигурно: усещането да седиш в такъв салон вероятно е страхотно. Наскоро го изпитах в Серия 740d със салон Individual, но тук акцентът е върху Mercedes и няма да казвам нищо за смъртния враг.
Както и сами ще разберете, тук ще видите само два автомобила: S-Class и G-Class. Феновете на Mercedes вероятно биха могли да кажат, че моделите на трилъчата звезда предлагат най-добре изглеждащите интериори в бранша. По темата може да се спори.
Разгледайте снимковата галерия, за да видите нагледно на какво са способни в Brabus
Но неоспорим факт е, че дизайнерите на Brabus добавят дози креативност и финес в изпълнението на интериора. Например, не са редки случаите, когато подът е тапициран със същата кожа, с която са тапицирани седалките. Има малка разлика между това да да летиш в бизнес клас и да имаш свой собствен самолет, нали?
И тъй като никой друг сериен автомобил не отделя внимание на тази област, Brabus трябва да произведе допълнителни панели, които да тапицира с най-фината кожа, след което ги монтира на мястото, където почива лявото коляно и острани на тунела, разделящ предните две седалки. Там пък се подпира дясното коляно.
Разглеждайки галерията става ясно, че дизайнерите използват няколко шарки за седалките. Залагат също и на контрастиращи кожи и шевове, но не по начин, който да е безвкусен или кичозен, нещо, което сме виждали при Mansory например. Същото може да се каже и за карбона.
И докато доработката на S-Class не може да бъде сбъркана, то да придадеш такъв лукс на „кубчето“ е далеч по-предизвикателна работа. Но думите са излишни. Този червен интериор казва всичко.
Четете още:
40% от продажбите на нови коли в Китай през 2030 г. трябва да са електрически
TUV публикува класацията на най-надеждните коли втора ръка
“7 през 17” значи седем нови модела от Opel през 2017 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!