Ч ували ли сте посолство на държава да рекламира автомобилна марка или модел? Е, и това го има, при това чуждата мисия е в България и “кампанията” явно е насочена към българите.
„В Русия се започнаха продажби на първите кросоувъри “Москвич”. Цената на автомобила с бензинов двигател ще е около 55 хил. лева, на електрическия автомобил - към 100 хил. лева.”
Това буквално написа вчера руското посолство във „Фейсбук”, има и превод на езика на Пушкин, а в поста е прикрепено и видео на ТАСС, в което е демонстрирана възродената гордост на руското автомобилостроене.
Както вече многократно ви информирахме, става въпрос за изцяло ребрандиран JAC JS4 - китайски кросоувър.
В “Москвич 3” няма абсолютно нищо руско - дори емблемата и табелите са произведени от JAC, а в Москва се извършва единствено сглобка. Въпросът е да има някаква заетост и дейност във вече бившия завод на Renault, пък и налични коли за местния пазар, ударен от санкциите на Запада.
Цените не ги коментираме, най-малкото и поради факта, че дори да поиска някой сега, не може да си купи “Москвич” в България.
А нестандартните маркетингови ходове на руската мисия, които си струва да бъдат анализирани от експерти в областта, не са отсега. В началото на април м.г. посолството отбеляза 45-годишния юбилей на “Лада Нива” с похвално слово.
И тогава, и сега обаче един факт поражда въпроси. Преди броени дни руската посланичка Елеонора Митрофанова отиде на среща в Министерството на външните работи по казуса “Христо Грозев” на задната седалка на… Mercedes S-Class. Един от символите на автомобилостроенето в “прогнилия и упадъчен” Запад.
Можете да се уверите в това от репортажа на NOVА (от 1,30 мин. нататък във видеото по-горе - за който няма търпение).
Всичко по темата „Москвич” четете на автомобилния сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!