С ъздаден да запълни„бялото поле“ между Range Rover Evoque и Range Rover Sport, Velar предлага нива на лукс, изтънченост и проходимост върху всякакъв терен, невиждани досега в сегмента на средноразмерните SUV автомобили.
Големите алуминиеви джанти - особено гамата 22-инчови - оптимизират впечатляващия силует на автомобила, като усъвършенстват драматичното присъствие на Velar.
Авангардните технологии са ключови за съвременния дизайн: предните full-LED фарове са най-тънките досега в сериен автомобил Land Rover. Изравнените с каросерията, изтеглящи се дръжки на вратите подчертават изчистената, изваяна форма на Velar и допринасят за ниския коефициент на въздушно съпротивление от едва 0,32 - това е най-аеродинамично ефективния Land Rover, произвеждан някога.
В центъра на интериора е новата система Touch Pro Duo. Тя включва два 10-инчови сензорни екрана с висока резолюция, вградени безпроблемно зад повърхности, които не се виждат, докато не бъдат осветени.
Velar включва високотехнологична система за задвижване на всички колела, въздушно окачване на четирите колела, водещ в класа пътен просвет от 251 мм (213 мм с пружинно окачване), водеща в класа дълбочина на газене от 650 мм (600 мм с пружинно окачване) и несравнимата гама на Land Rover от технологии за сцепление, включваща Terrain Response 2 и All Terrain Progress Control. Velar – като всички автомобили Range Rover – предлага първокласна проходимост върху всякакъв терен.
Чистите, усъвършенствани 4-цилиндрови дизелови двигатели Ingenium, които се предлагат със 180 и 240 к.с., са познати заради ниските си CO2 емисии (от 142 г/км) и високия си въртящ момент от 500 Нм. Към тези двигатели се присъединява новият високоусъвършенстван 4-цилиндров бензинов двигател Ingenium, който генерира 250 к.с. и позволява ускорение до 100 км/ч за 6,7секунди. Още по-мощна версия на този двигател, с 300 к.с., ще се присъедини към гамата Velar по-късно през годината.
Дизеловият двигател V6 съчетава изключителни 700 Нм въртящ момент с CO2 емисииот едва 167 г/км в европейски комбиниран цикъл. Бензиновият двигател V6 с компресор суперчарджър и 380 к. с. Предлага ускорение до 100 км/ч само за 5,7.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.
Четете още:
Учени твърдят, че са близо до революция при батериите за електромобили
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!