А втоматизацията в завода на Lada бе сравнена тази в най-добрите японски предприятия. Това сравнение направи шефът на АвтоВАЗ Максим Соколов, човекът, който ръководи предприятие, което се хвали с факта, че отново монтира ABS на Lada Niva Travel.
Соколов казва, че нивото на роботизация и автоматизация в редица производствени мощности, по-специално на заваръчната линия на Granta, е 82%. Според Соколов нивото на роботизация в най-добрите заводи в Япония „едно време е било 90%“.
„Такова ниво на производителност на труда имаме в завода АвтоВАЗ“, добавя ръководителят на компанията.
В разговор с РИА Новости Соколов казва, че през 2023 г. от конвейера на завода в Толиати ще слязат 200 000 екземпляра Lada Granta. Като се има предвид, че общият годишен план предвижда производството на около 400 000 автомобила, се оказва, че приблизително всяка втора кола, сглобена в АвтоВАЗ, е Granta. Шефът на АвтоВАЗ подчертава, че „днес линиите работят с най-висока производителност“.
Преди дни стана ясно, че Lada Niva отново ще бъде оборудвана с... ABS. Когато в средата на 2022 г. производството на модела бе възстановено, той остана без еърбегове, ABS и други основополагащи функции. Но сега ABS се връща за Niva Legend и Niva Travel.
Още любопитни новини от автомобилния свят четете на CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!