В ърхът в SUV гамата на KIA ще бъде представен пред публика на започващия в началото на март салон в Женева. От пръв поглед е видно, че четвъртото поколение на модела е изцяло ново като дизайн, но същото важи и за самата платформа.
Сигурно е едно: с новия Sorento няма да останете незабелязан на пътя. Освен че е голям, той е и много по-дързък като дизайн и излъчване. Отпред впечатление прави новата интерпретация на корпоративната „тигров нос“ радиаторна решетка, която си пасва идеално с LED фаровете и тънките дневни светлини. KIA казва, че предният капак е по-дълъг, а А-колоните са изтеглени с 30 мм назад от предната ос.
Предният и задният надвес са намалени. Задницата е дори по-дръзка като визия с разделените стопове, като външната им част наподобява светлините на Range Rover. В бронята се вижда доста хром с лъжливите ауспухови накрайници, а големият надпис SORENTO ще направи невъзможно да сбъркате модела.
Голямата новина е визията на интериора, който е бил тотално ревизиран спрямо сегашния модел. Дори от снимките става ясно, че луксът в купето е изведен до нови висоти, като 12,3-инчовото приборно табло и свързано с 10,25-инчовия дисплей на инфоразвлекателната система, оформяйки един общ блок като в най-луксозните модели на Mercedes. Стандартният скоростен лост е заменен от въртящ се регулатор, а зад него има по-малък такъв, чрез който да се избират различните режими на задвижване. Вижда се, че дизайнерите са оставили добрите стари бутони за контрол на климатичната система, тъй като регулирането на температурата от сензорния дисплей по време на път не е от най-удачните решения. Освен че изглежда много по-луксозно, KIA твърди, че Sorento разполага с един от най-просторните интериори, предлагани някога от компанията.
Прессъобщението заявява смело, че Sorento е „най-технологичния автомобил, който KIA е създавала“, но без да влиза в повече подробности. Нищо не се казва и за задвижването, но от шпионските снимки от началото на месеца стана ясно, че моделът ще се предлага и като ECO Hybrid, което би могло да означава идентичен 2,0-литров бензинов турбо двигател и електромотор от Optima Hybrid.
Подробностите ще стана ясни на 3 март, когато ще се открие салонът в Женева. Наш екип ще е там, за да проследи всичко най-интересно от „Палекспо“.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Дизелът не е мъртъв: Golf GTD ще разчита на „най-чистия турбо дизел”
Великобритания е твърдо решена да убие ДВГ
Европа иска свой гигазавод, за да се противопостави на китайците
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!