Tesla Model Y стана най-продаваният автомобил в Европа през първите шест месеца на годината. И ако не искат това да продължи да се повтаря и пред следващите полугодия, установените играчи трябва бързо да се адаптират към новите реалности. А те, както изглежда днес, се диктуват от Tesla.
Разказвам ви личен опит на приятел, с който изкарах лятната си почивка. Той пристигна с чисто нова Tesla Model Y, като най-после успях да се запозная по-отблизо с автомобила. Но историята за придобиването му е още по-интересна от самата кола. Защото тя донякъде обяснява защо Model Y и Tesla имат такъв успех.
Разглобена Tesla Model Y е шокирала шефовете на Toyota
Моят приятел коментира покупката на нов автомобил с друг човек. До момента е карал Toyota C-HR, време е съпругата му да седне в нея. Ден след разговора получава съобщение по Viber:
„Разбрах, че търсите нов автомобил. Искате ли Tesla Model Y?”
Комуникацията продължава с чат, в който Милко казва, че е готов да купи електромобила, но няма готови пари, трябва да кандидатства и т.н.
Няма проблем, му отговарят, ти я поръчай, ние ще е докараме, после ще се разберем.
Речено-сторено. Милко иска Dual Motor Long Range със 78 kWh батерия (514 км пробег), но не това е проблемът. Проблемът е цветът. Ако искаш синя – чакаш месеци. Ако искаш различен от черен салон – чакаш месеци. Така стигаме да прословутата фраза на Хенри Форд, че всеки Ford Model T е твой, стига да е черен.
Как продължава историята може да прочетете на CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!