С ъс сигурност най-верните клиенти на Porsche са изпаднали в амок, когато стана ясно, че компанията ще пусне на пазара всъдеход. Реалността обаче показа, че Cayenne е една от най-добрите машини в класа си. Така, както 911 се ползва със статута на икона сред спортните автомобили, Cayenne пренаписа правилата и нагласите на клиентите към това, какво могат и трябва да очакват от своя луксозен 4x4 автомобил.

Преди години покупката на Cayenne беше сигурен начин да се изфукаш пред най-добрите си приятели. Масивният всъдеход се продаваше като кило банани преди 89-а. Когато се появи второто поколение на модела през 2010 г., от компанията се опитаха да наблегнат върху думата екология, затова се появиха Cayenne Diesel и, забележете, Cayenne Hybrid. Данните за консумацията на гориво средно са с 20% надолу, като дори Turbo е стандартно със stop-start система. Нищо лошо във всичко това, напротив. Но кой ще си купи дизелово Porsche? По-добре да си спестиш няколко десетки хиляди и да си вземеш Touareg. При Porsche истината е бензинът, макар сега Филип да се прехласва по дизела, с който изглежда започва доминация на Porsche в „24 часа на Льо Ман”.

Малкият дизел не е нищо особено със своите 272 к.с., като дори не може да достигне еектрически ограничената максимална скорост от 250 км/ч. По-друг е случаят при Diesel S, тъй като тук вече говорим за 4,1-литров дизелов мотор и впечатляващите 850 Нм (385 к.с.), които гарантират ускорение до 100 км/ч за 5,4 секунди. Средният му разход по заводски параметри е 8,2 л/100 км.

Интересното е, че дори Turbo не бе подминат от политическите директиви: намаляване на разходите и вредните емисии. При втория Turbo разходът е с цели 23% надолу до средно 11,5 л/100 км, но това е почти невъзможно да се види на борд компютъра.

Вторият Cayenne изглежда по-компактен от първата генерация (макар реално да е пораснал на дължина), което леко смекчава неприязънта на обществото към този модел. Моделът е по-красив, по-спортен, определено по-луксозен и рафиниран. За това определено влияние оказва коренно промененото оформление на интериора, като дизайнът на уредите много прилича на Panamera. Ако се опитате да преброите бутоните в интериора ще срещнете сериозна трудност, защото са над 70. И то без тези на седалките и вратите... За всеки друг автомобил може да се каже, че е безрасъдно, гадно и недопустимо. Тук обаче това си има своя чар.

Със сигурност сте убедени, че тази кола не може да се кара бавно. Бъркате, просто е доста по-трудно. Но пък ако успеете, Cayenne се превръща в истинска лимузина.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.

Четете още:

Руснаци започват тестове на безпилотния автобус „Матрьошка”

Новото BMW X3 поставя стандарти и въвежда топ версията M40i

Suzuki Baleno е идеалната алтернатива на Марешки (тест драйв)

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Стрелба в университет във Флорида

Стрелба в университет във Флорида

Свят Преди 8 часа

Най-малко шестима души са ранени

Верижна катастрофа със 7 коли на „Тракия”

Верижна катастрофа със 7 коли на „Тракия”

България Преди 10 часа

На място са пристигнали четири линейки

Макрон, Рубио и Уиктоф преговарят за мир в Украйна

Макрон, Рубио и Уиктоф преговарят за мир в Украйна

Свят Преди 13 часа

Преди дни Уиткоф се срещна с руския президент Владимир Путин

Жесток побой над 14-годишно момче в Добрич

Жесток побой над 14-годишно момче в Добрич

България Преди 13 часа

Задържаният е на 13 години, тренира бокс

В Русия талибаните вече не са терористична организация

В Русия талибаните вече не са терористична организация

Свят Преди 13 часа

Решението за отмяна на етикета не е равносилно на официално признаване на талибанските власти

,

Най-богатият университет срещу най-могъщия човек

Свят Преди 14 часа

Харвардският университет засега остава най-известната институция, която се противопоставя на Тръмп

Кола пламна на бул. "Цариградско шосе" в София

Кола пламна на бул. "Цариградско шосе" в София

България Преди 14 часа

Полиция и пожарна са на мястото на инцидента

Джесика Алба

„Насочете гнева си към Тръмп“: Джесика Алба защитава жените в Космоса

Любопитно Преди 14 часа

Джесика Алба подкрепи спорната женска мисия на Blue Origin

Пожарът в Кочани взе още една жертва

Пожарът в Кочани взе още една жертва

Свят Преди 14 часа

Той е 62-та жертва на трагедията в Кочани

Дончев: Подаваме искане за второ плащане по НПВУ

Дончев: Подаваме искане за второ плащане по НПВУ

България Преди 14 часа

Дончев: Увеличаваме бюджета на някои инвестиции, които вървят добре

Великден с NOVA: Празнично настроение и емоции за цялото семейство

Великден с NOVA: Празнично настроение и емоции за цялото семейство

Любопитно Преди 14 часа

Специална програма очаква зрителите по време на най-светлите празници

„Мислехме, че това е краят“: Пасажери в паника след откъсване на колело при кацане на самолет

„Мислехме, че това е краят“: Пасажери в паника след откъсване на колело при кацане на самолет

Свят Преди 14 часа

По време на първия опит за кацане самолетът Airbus A321 получава „механичен проблем“

<p>МО: Не изпращаме повиквателни за мобилизация</p>

Министерство на обраната: Не изпращаме повиквателни за мобилизация

България Преди 14 часа

Извършва се актуализиране на базата данни за хората от резерва и запаса