Ш ведската компания планира до 2025 г. електрическите автомобили да съставляват 50% от продажбите й. Тази новина идва като част от първия в индустрията ангажимент, поет от автомобилен производител през 2017 г., а именно всички нови модели на Volvo да бъдат задвижвани чрез технология Mild Hybrid, Plug-in Hybrid или изцяло електрически от 2019 г.
Стратегията на компанията да генерира половината от продажбите си от електромобили до 2025 г. ще я превърне в сериозен играч в Китай. Не случайно този си план компанията разкри по време на представянето на XC40 T5 Plug-in Hybrid на салона в Пекин. Китайското правителство планира повече от 20% от годишните продажби на нови автомобили в страната да бъдат електрически до 2025 г., което се равнява на над 7 млн. превозни средства по изчисления на местните власти.
Интересното е, че на изложението в Пекин марката представи само плъг-ин хибридни модели, като акцентът бе върху XC40 T5 Plug-in Hybrid. XC40 бе избран на „Европейски автомобил на 2018 година” по време на салона в Женева по-рано тази година, като шведите се похвалиха, че вече са получили над 60 000 поръчки за модела от премиерата му в края на 2017 г. досега.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Отпечатаха най-евтиния електромобил с 3D принтер
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!