Разликите в екстериора са сведени основно до осветителните тела. LED елементи присъстват във фаровете, мигачите, вградени в предната броня, както и в стоповете.
Нова е предната решетка, както и защитните кори при офроуд пакета.
Във вътрешното пространство промени има по таблото, вече и пасажерът до шофьора има апликация пред себе си, а MMI дисплеят е по-голям, обяснява Спийд-прес.
Техническите подобрения са представени в задвижващите агрегати, който са с намален горивен разход. Налични са два бензинови и четири дизелови мотора.
Единият бензин е 3,6-литров V6 FSI с 280 к.с. и 360 Нм, докато по-големият е 4,2-литров, също FSI, V8 с 350 к.с. и 440 Нм.
Базовата нафтова модификация се задвижва от 3-литров мотор с 240 к.с. и "стабилните" 550 Нм въртящ момент. Той харчи средно по 9,1 л/100 км, като наличен е и еко вариант 3,0 TDI, оборудван с DeNOx катализатор и оптимизирана Common Rail система.
При него консумацията е сведена до 8,9 л/100 км, покривайки еко нормата Euro 6.
Ревизиран е и мощният 4,2 TDI V8, който вече гори по 11,1 л/100 км въпреки 350-те си "коня" и 760-те си Нм.
Перлата в двигателната гама на Q7 си остава "мастодонтът" 6,0 V12 TDI. Най-мощният сериен автомобилен дизел и единственият такъв с дванадесет цилиндъра генерира 500 к.с. Кривата на въртящия му момент е още по-изумителна, тъй като тя достига отметката 1000 Нм.
Този мотор ускорява Q7 до 100 км/ч за 5,5 сек, а максималната скорост на автомобила е фиксирана на 250 км/ч. От Audi посочват за разход на тази модификация цифрата 11,3 л/100 км.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!