П огледът на Renault е отправен към електрификацията, за което говори и името на стратегическия план Renaulution, който новият шеф на Renault въведе след стъпването с в длъжност. Поредната стъпка на Лука ди Мео в посока електрификация дойде преди дни, когато Renault Group и представителни на френските профсъюзи подписаха споразумение за бъдещето на обектите на Renault в региона Hauts-de-France. Това споразумение роди Renault ElectriCity: юридическо лице, изцяло притежавано от Renault SAS и обединяващо индустриалните обекти в Дуе, Мобеж и Руиц, с общо 5000 служители.
С тази стъпка Renault Group се стреми да превърне трите завода в най-конкурентното и ефективно производствено звено за електрически автомобили в Европа, с капацитет от 400 000 автомобила годишно, който трябва да бъде постигнат до 2025 г.
Почти по същото време, когато бе подписано споразумението за „Електрическия град”, Renault публикува първата малка информация за новия електрически Megane. За него бе загатнато с модела Megane eVision, като сега се вижда, че общата форма на серийния модел следва тази на концепцията.
Базиран на платформата CMF-EV, новият Megane E-Tech Electric разполага с електромотор с мощност от 217 к.с. и батерия с капацитет 60 кВч. Тя ще гарантира плобег до 450 км по цикъла WLTP. Наричан още MéganE (произнася се „Mégane e“), моделът започва да разкрива окончателния си силует с флота от 30 предпроизводствени автомобила, която ще бъде карана по открити пътища това лято от инженерите на компанията. Те са произведени в завода в Дуе, който е един от трите стълба на Renault ElectriCity.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Автомобилите са фетиш за Флойд Мейуедър
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!