Л ансирани в края на 2019 г., електрическите Peugeot e-208 и e-2008 се радват на сериозен пазарен успех, като са произведени в над 90 000 броя. Конвенционалните им събратя се нареждат в челните места в продажбите на нови автомобили в Европа през октомври.
Базирани на платформата eCMP и оборудвани с батерия с капацитет 50 kWh, електрически двигател с мощност 100 kW и въртящ момент 260 Nm, тези два силуета вече предлагат и по-голям пробег на ток.
На първо място, гумите са оптимизирани с промяна към клас A+. Това се отнася до 16-цоловите гуми за e-208 и 17-цоловите за e-2008. Освен това е добавена механична разработка с ново предавателно отношение на редуктора, което оптимизира пробега при пътувания по скоростни пътища и магистрали.
И накрая, нова термопомпа, съчетана със сензор за влажност, монтиран в горната част на предното стъкло, оптимизира енергийната ефективност на отоплението и климатичната инсталация. Информацията, предавана от този сензор, дава възможност за по-точно контролиране на рециркулацията на въздуха в купето и спомага за съхраняване на количеството енергия, акумулирана в батерията при отопление и поддържане на температурата в автомобила. Това е особено осезаемо при ниски външни температури.
Всички тези промени ще осигурят увеличена автономия съгласно сертификационния цикъл WLTP: Peugeot e-208 вече ще предлага до 362 км пробег по WLTP, което е увеличение с 22 км и е една от най-добрите автономии в класа на компактните градски автомобили. e-2008 вече ще предлага до 345 км пробег по WLTP, което е увеличение с 25 км. Освен значителното увеличение на пробега съгласно цикъла WLTP, има и значително увеличение при реалната употреба от клиентите от около 40 км в градския трафик при температури близки до 0°C.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Автомобилите стават все по-екологични
Ford патентова технология, която би позволила ултра бързо зареждане на е-коли
Малката S-класа напълно оправдава прозвището си (тест драйв)
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!