Т ова е новата Pagany Huayra R Evo, което ще рече: още по-дръзка и агресивна версия и на без това лудия пистов автомобил.
Huayra R Evo идва с няколко важни промени спрямо стандартната Huayra R. Първо са визуалните промени. R Evo е с удължена база и „дълга опашка“, която Pagani нарича Codalunga. Има и огромен спойлер, който е свързан и с „перка на акула“ – аеродинамичен елемент по гърба на автомобила.
В средата на покрива има въздуховод, който е удължен и по-голям спрямо предишния модел. А панелите над главите на двамата пътници могат да се махат, за да усетят мощта на R Evo на открито.
Двигателят отново е V12, но е преработен доста и е разработен с HWA. Той е 6-литров с две турбини и развива 888 к.с. Освен това може да се „развърта“ до 8750 об/мин.
Има и много аеродинамични елементи и похвати, които да осигурят максимална скорост и стабилност на пистата. Сред тях са нов преден сплитер, подобрен дифузер и др. Pagani казва, че аеродинамиката повишава сцеплението с 45% спрямо стандартната кола. Дори и махането на панелите над пътниците всъщност увеличава сцеплението с още 5%. Седалките са състезателни, издръжливи на пожар, но се надяваме точно тази им функция да не бъде подлагана на тестове.
Huayra R Evo има и подобрено окачване, като идва и с карбон-керамични спирачки и нови гуми сликове Pirelli P Zero, модифицирани специално за този модел. Те ще се предлагат във версии за сухо и мокро време.
Това е кола за писта. Тя не е легална за пътищата. От нея ще има 30 броя, като засега Pagani не казва нито цената, нито дали са продадени. И в двата случая, който трябва да знае това, вече го знае…
Pagani Imola Roadster e с 850 к.с., 1100 Нм и тегло 1260 кг
Pagani Utopia е утопичен хиперавтомобил с механична скоростна кутия
Още любопитни новини от автомобилния свят четете на CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!