На автосалона в Детройт (вж. още снимки от откриването) дебютира новото поколение на една от иконите в автомобилостроенето на САЩ - "Шевролет Корвет".
Новият "Корвет Стингрей" ще има мощност от 450 к.с. и максимален въртящ момент в 610 Нм.
Ускорението от 0 до 100 км/ч ще се извършва за време под четири секунди, а максималната стойност на страничното ускорение в завой ще надхвърля 1G.
При това моделът ще бъде най-икономичният представител на семейството на "Корвет" в историята, с очакван среден разход на гориво под границата от 26 мили за галон (около 9 л/100 км по стандартите на EPA) при предходния модел.
Едновременно с официалната премиера на реалния модел, феновете на конзолата "Плейстейшън" ще получат могат да се насладят на пълните динамични възможности на новия модел в играта Gran Turismo 5.
В процеса на създаването на виртуалния модел развойният екип е обърнал специално внимание както на най-дребните детайли в дизайна на интериора и външното оформление на модела, така и на повишената динамика на пътя - чак до схемата за превключване на предавките на седемстепенната механична предавателна кутия с функция Active Rev Matching.
Да заемеш своето място зад волана на новия "Корвет Стингрей" - най-мощната и технически съвършена стандартна версия в историята на модела, със сигурност е разтърсващо преживяване, сподели Крис Пери, вицепрезидент по маркетинга на "Шевролет".
Всичките шест предходни поколения на "Корвет" също са на разположение на играещите Gran Turismo.
Новият "Корвет Стингрей" е на разположение за изтегляне в PlayStation Store от 15 януари и ще може да се използва в надпревари на някои от най-известните състезателни писти на планетата, сред които "Дейтона" в САЩ и германската "Нюбургринг" - едно от трасетата, на които са извършвани изпитанията на поведението на пътя и динамичните характеристики на реалния нов "Корвет Стингрей".
Gran Turismo има 68 млн. продадени копия от пазарната си премиера досега и държи челното място сред официално лицензираните игри за конзолата "Плейстейшън" за всички времена.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!