С лед 40 години и 15 млн. продажби по целия свят, вчера в Париж се състоя премиерата на седмото поколение (G20) на Серия 3. Видяхме го на живо и трябва да ви уверим, че смелите решения, предприети в дизайна вън и вътре, превръщат компактния спортен седан в наистина впечатляваща гледка за окото.
Казах спортен и веднага трябва да се коригирам. За такъв той се води в гамата на BMW, но Серия 3 е всичко друго, но не и компактен. G20 е по-голям във всяко едно отношение от предходния модел. Нещо повече, Серия 3 сега е по-голяма на размери с четвъртата генерация на Серия 5 – Е39, като отстъпва леко на потете поколение 5 Series E60 от 2009 г.
ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ АТРАКЦИИТЕ НА АВТОСАЛОНА В ПАРИЖ
В сравнение с предишния модел, Серия 3 G20 е пораснала на дължина с 85 мм до 4709 мм, на широчина със 16 до 1827 мм и на височина със само 1 до 1442 мм. Пряко влияние върху увереното и пъргаво поведение на пътя имат удълженото с 41 до 2851 мм междуосие, както и разширената с 43 мм предна и с 21 мм задна следа.
В предната част на автомобила доминира голямата BMW бъбрековидна радиаторна решетка с достигащите директно до нея фарове. Типичното им разделяне на две части се подчертава от характерния прорез на предната броня в контура на фаровете. Задната част на рамките на страничните прозорци с познатата “извивка на Хофмайстер” за пръв път е интегрирана в задната колона. Хоризонталните линии и тесните, стилно затъмнени задни светлини придават широчина и мощ на задната част.
В интериора се открива нова комбинация от индикатори, състояща се от контролен дисплей и дигитално арматурно табло, висока средна конзола и нова конфигурация на контролерите до скоростния лост.
При въвеждането на пазара за новото BMW Серия 3 ще се предлага избор между пет двигателя. Гамата включва два четирицилиндрови бензина със 184 к.с. при BMW 320i и със 258 к.с. при BMW 330i, както и два четирицилиндрови дизелови двигателя със 150 к.с. при BMW 318d и 190 к.с. при BMW 320d. BMW 330d се задвижва от редови шестцилиндров дизелов двигател с 265 к.с. При старта на продажбите ще се предлага и интелигентното задвижване на четирите колела при BMW 320d xDrive Всички варианти на модела отговарят на нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP.
В зависимост от варианта на модела и с отчитане на допълнителното оборудване собственото тегло е понижено с до 55 килограма спрямо предишното поколение. Освен това новото BMW Серия 3 има нисък център на тежестта и балансирано в съотношение 50:50 разпределение на теглото между осите. Оптимизираните аеродинамични качества понижават коефициента на въздушно съпротивление до 0,23. Част от серийното, както и от опционалното М Спортно окачване са използваните за пръв път в модел на BMW амортисьори, работещи в зависимост от хода. Освен М Спортното окачване със снижаване на каросерията с 10 мм се предлага и Адаптивно М окачване с амортисьори с електронно управление. И двата опционални варианта на окачването включват и Променливото спортно кормилно управление.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Renault събра погледите с луксозна автономна „маршрутка” от бъдещето
Електрическият хечбек Volkswagen I.D. ще се предлага с три батерии
Това е модерният "Моби Дик" на Porsche. Предлага 700 к.с. срещу 700 000 евро
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!