Д а се рекламира и продава SUV модел на цената на градски автомобил е смел ход. Когато Dacia прави този ход през 2010 г., тя отбелязва огромен успех. За три години от модела са продадени над 450 000 бройки. Надграждайки този успех, марката лансира Duster с нов дизайн през 2013 г., който е посрещнат със същия ентусиазъм, като настоящата завидна популярност на автомобила бива изразена от 2016 г. нататък в рекламния слоган Another one drives a Duster.
На салона във Франкфурт ще бъде отворена нова глава в историята на модела, когато ще бъде представен новия Duster. Отпред разликата прави решетката, която достига предните фарове, разположени в крайните ъгли на автомобила, и прави модела да изглежда по-широк. Нова е и светлинната идентификация, включваща LED дневни светлини, разделени на три секции.
Интересен детайл е фактът, че предното стъкло е издадено напред със 100 мм в сравнение с предходния модел Duster и е по-вертикално, което прави купето по-дълго и така то изглежда по-просторно.
Интересна е задницата на модела с хоризонталните линии и светлини, разположени в крайните ъгли. С тях е свързана най-голямата промяна – те представляват четири червени подредени квадрата, които много приличат на стоповете на Jeep Renegade.
От компанията са си оставили нещо и за 12 септември във Франкфурт, когато ще видим и визията на интериора.
Четете още:
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Колата мечта на футболиста: Bentley Continental GT
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!