М ного малко са автомобилите в света, които могат да си позволят да правят един и същ дизайн в продължение на десетилетия. Не само са малко, а реално са само два. Единият е Land Rover Defender, който в момента не се предлага, но ще има ново поколение, което се очаква да е доста по-различно от оригинала. Затова пък Mercedes G-Class продължава да си залага на една и съща формула. Ето го, това е новото поколение на „кубчето” с кодово обозначение W464. Той трябваше да дебютира официално на 15 януари, но снощи мрежата бе залята с няколко изтекли снимки на модела, които казват достатъчно: промяната е предимно вътре.
Но в този случай еволюционният дизайн е нещо добро, тъй като именно кубообразната форма на G-Class му спечели славата и любовта през предходните десетилетия. А те скоро ще станат 4, тъй като догодина моделът ще празнува кръгла годишнина.
Към момента техническите данни са оскъдни. Широчината няма да се промени, но пък пътният просвет е нараснал с 6 мм до 241 мм. Дълбочината на газене е нараснала с 10 см и тя вече е 70 см.
Всепризнатите офроуд качества на G-Class се подсилват от ъгъла на заход и отход от съответно 30 и 31 градуса, а ъгълът на окантарване е 26.
Трите стълба, върху които бе изграден успехът на G-Class „подпират” и новото поколение. Става въпрос за трите блокируеми диференциала, бавни предавки и т. нар. ladder-type рама. Но има и нови неща. Едно от тях е независимото окачване с двойни А-рамена. Друга новост е 9-степенната автоматична трансмисия с конвертор на въртящия момент. Задната ос е по-устойчива на усукване, водачът ще разчита на 360-градусова камера, 18-инчови All-terrain гуми и др.
Най-много видими подобрения и изменения се откриват в интериора, но това бе известно, тъй като от Mercedes-Benz разпространиха официални снимки на интериора преди месец.
Повече подробности ще разберем, когато моделът дебютира на започващия в средата на месеца автомобилен салон в Детройт.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Nissan ще научи автомобилите си да четат мисли
Германци класираха автомобилите, които губят най-малко от стойността си при препродажба
Германия е похарчила само 1/10 от фонда за субсидиране на електромобили
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!