З ад проучването застава агенция „Автостат”, която изяснява казуса с най-мъжките автомобилни марки в Русия.
В хода на проучването са били обработени над 180 000 анкети на собственици на автомобили на възраст между 18 и 65 години. В проучването са участвали марки, които в анкетата са били отбелязани минимум 300 пъти.
И така. Призът „Най-мъжкарска” автомобилна марка отива при… Subaru. От участвалите в анкетата собственици на модели Subaru, от мъжки пол са цели 95,1%. На минимална разлика остава вторият Jeep. Собствениците на тази марка коли от мъжки пол са 94,6%. Челната тройка завършва Toyota (и това може да се сметне за изненада), като при нея този процент е 94,2%. В петицата се намесват още Infiniti (93,4%) и Honda (92,9%)
Интересно е, че руският УАЗ се нарежда едва на шесто място: само 92,4% от собствениците на руския всъдеходен „танк” са мъже. Седмото място е за Lexus (92,2%), осмото за Mitsubishi (92%), на девето място е Mercedes-Benz (91,4%) и десетката се завършва от Volvo (91,3%).
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Mercedes-Benz срещу BMW: кои са по-добрите автомобили втора ръка?
Това е летящото такси на Rolls-Royce
Класиките носят по-голяма възвращаемост от акции и облигации
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!