М акар на международните пазари Mercedes-Benz да е лидер след луксозните марки, това у нас е отдавнашно минало, като лидерство е запазена територия за BMW от доста години вече. Но новият представител на Mercedes се закани да промени статуквото до 2 години. Един от начините да стане това е подобряване на следпродажбеното обслужване. В България резервните части се доставят вече пет дни в седмицата от Германия, като са въведени процеси за контрол на качеството.
„Силвър Стар” също така си поставя за цел да завземе по-голям пазарен дял при търговията с употребявани автомобили, като предлага модели на склад, директно доставени от Daimler AG, като „Силвър Стар” и производителят гарантират за пробега и състоянието на автомобила пред клиента.
Групата „Силвър Стар” се управлява и представлява от Ролф-Юрген Заерле, изпълнителен директор и член на борда на директорите. Г-н Заерле има близо тридесет годишен опит с марката Mercedes-Benz. Той идва в България, след като четири години е управлявал дейността на Генералния дистрибутор на Даймлер АГ в Сърбия, Босна и Херцеговина и Черна Гора.
Към днешна дата „Силвър Стар” има изградени и напълно функциониращи структури с 340 служители. Сроковете за доставка са унифицирани с тези на европейските пазари. „Силвър Стар” предлага атрактивни програми за обратно изкупуване, с което клиентите са облекчени при покупката на нов автомобил.
Продажбените и сервизните центрове се запазват същите, с което компанията се възползва от предимството да посреща своите клиенти на разработени вече локации. Всеки ритейл се отличава със собствен търговски знак, като използва имената „Силвър Стар София”, „Силвър Стар Пловдив” и „Силвър Стар Варна”. В градовете Бургас и Русе компанията се представлява от оторизирани партньори – „Дарс Ауто” и „Евро Старс”.
Генералният дистрибутор стартира дейността си в началото на април и планира да завърши годината с над 1000 продадени автомобила от всички дивизии на групата.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.
Четете още:
Porsche може да се откаже от дизела
Insignia GSi е по-бърза от предишната Insignia OPC на „Северната дъга”
OPEC се уплаши, предвижда 266 млн. електромобила през 2040 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!