Н овото купе е първият четириврат спортен автомобил от Афалтербах и прави директна препратка към легендарните SLS и AMG GT модели. Бяхме на място в „Палекспо”, Женева, за да видим как Дитер Цече го представя. Самостоятелно разработен от AMG, с появата на 4-вратото спортно купе, AMG GT семейството отваря нова ниша. Това е нишата на клиентите, които искат автомобил за ежедневието, но който предлага изключителната динамика на Mercedes-AMG.
ПОТОПЕТЕ СЕ В БЛЯСЪКА НА АВТОСАЛОНА В ЖЕНЕВА ЧРЕЗ НАШАТА ГАЛЕРИЯ
Новото AMG GT 4-врато купе се задвижва от три двигателя. Двата V-осмака са с по две турбини и система за изключване на половината цилиндри при леко натоварване. По-слабият (GT 63) генерира 585 к.с. и 800 Нм, докато топ версията (GT 63 S) вади от същия мотор 639 к.с. и 900 Нм, с които ускорява до 100 км/ч за 3,1 секунди. Максималната му скорост е 315 км/ч.
Третата модификация (GT 53) е изненадваща. Тя комбинира редови 6-цилиндров мотор с обем 3,0 литра, който генерира 435 к.с. (520 Нм). Работи съвместно с 9-степенен „автомат”, а между тези два агрегата е монтиран електромотор, генериращ 21 к.с. и 249 Нм.
Трите модификациите разчитат на 9-степенната AMG Speedshift трансмисия, но с някои разлики. При V8 вариантите имаме MCT кутия с мокър съединител, докато версията 53 разчита на трансмисия TCT и по-конвенционален преобразувател на въртящия момент. Подобни разлики има и в системата за задвижване на четирите колела. При базовия модел тя праща въртящия момент там, където има най-голяма нужда от сцепление, докато при V8 моделите изпраща въртящия момент там, където е най-забавно. Казано по друг начин: автомобилите разчитат и на режим Drift, който е стандартен при 63 S.
Продажбите на 4-вратото купе започват от лятото на тази година, а у нас той ще дойде през есента.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Renault смята, че EZ-GO е бъдещето на автономните автомобили
Volvo XC40 е „Автомобил на 2018 година в Европа”
Два електромотора, 400 к.с. и пробег до 480 км на ток за Jaguar I-Pace
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!