В ърховния модел в гамата на Mercedes-Benz E-Class Estate разчита на 3,0-литров V6, генериращ 401 к.с., които отиват към четирите колела посредством автоматичната 9G-Tronic трансмисия. Тя е конфигурирана за по-бърза смяна на предавките, докато по-голямата част от въртящия момент отиват към задната ос.
Ускорението на Е43 4Matic до 100 км/ч трае само 4,7 секунди, а скоростта е електронно ограничена на 250 км/ч.
Моделът разчита на въздушното окачване Air Body Control със спортна настройка. Амортисьорите на всяко колело се настройват автоматично в зависимост от избраната настройка и поведението на автомобила.
Укротяването на това супер бързо комби е поверено на 4-бутални спирачни апарати отпред, които стискат перфорираните и вентилирани 360-милиметрови дискове.
Задните дискове са със същия диаметър, но са с 10 мм по-тънки (26 мм).
Любопитно е, че в багажника са запазени двете седалки за деца, разположени в обратна на движението посока. Те се сгъват и образуват равен под, като в този случай багажникът е с обем 670 литра, с 25 л по-малко от предшественика. Но със 105 и 110 л по-голям спрямо Audi A6 Avant и BMW 5 Series Touring.
Стандартното комби ще се предлага с три дизелови двигателя, включително две „четворки“ с мощност 150 и 194 к.с., 3,0-литровият „шестак“ е с мощност 258 к.с. и 620 Нм въртящ момент.
Бензиновите мотори са два 4—цилиндрови мотора със 184 и 211 к.с., както и един V6 двигател. Той се монтира в Е400 4Matic – 333 к.с. За другия вече разказахме.
Вижте още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!