Mercedes-AMG C43 Coupe е липсващото звено (тест драйв)
Източник: Vesti.bg

С ам се улавям, че в последно време вниманието ми се привлича в по-голяма степен от новините, свързани с електромобили, батерии, ток, електролит, киловатчасове… Успокоявам се с това, че вероятно е нормално, тъй като всичко това е свързано с бъдещето на автомобила. Но и се упреквам, защото за мен настоящето и миналото на автомобила ми изглеждат много по-вълнуващи и емоционални, отколкото се очертават да са автомобилите на бъдещето. Затова ще ви разкажа с огромна доза ентусиазъм и възклицания за една машина, която е типичен представител на т. нар. old school школа.

ВИЖТЕ AMG C43 COUPE В ПЪЛНИЯ МУ БЛЯСЪК

Зад волана на Mercedes-AMG C43 Coupe

Наричам го „липсващото звено”, но този V6 с две турбини и 390 ”коня” правят C43 Coupe нещо повече от връзка между две различни ценности. Той е истински автомобил от старата школа, такъв, за който след няколко години ще си спомняме с носталгия.

Източник: Vesti.bg

Първото впечатление е най-важното. Затова Mercedes-AMG C43 4MATIC Coupe вади на преден план радиаторната решетка Twin Blade. Отзад автомобилът изглежда още по-мощен с интегрирания дифузьор и двете двойки кръгли ауспухови накрайника, като картинката се допълва от новите алуминиеви джанти. Макар и мощен като излъчване, у C43 не се открива онази безпардонност на C63, чийто задни колесни арки излизат половин педя встрани на купето, за да няма никакво съмнение за способностите на V8 модела в семейството на C-Class.

Източник: Vesti.bg

Интериорът е класика. Липсва вече повсеместно вгражданата MBUX (и разработена в България) инфотейнмънт система. В този случай това е плюс, а не минус, защото зад волана на този автомобил можеш да се забавляваш по традиционния начин, а не да си играеш с всевъзможни технологии и настройки, говорейки си със системата, която много често не те разбира и това води до забавни моменти.

Mazda 3 е различният образец за подражание (тест-драйв)

VW T-Cross: Polo(во) съзряване (тест драйв)

Не, зад този нов, дебел и перфектно пасващ ти волан е позициониран дигитален 12,3-инчове приборен дисплей, но с класическа конфигурация на уредите, а „мерникът” в оборотомера за отчитане на страничното ускорение навява спомени от вече далечното ми минало с Call of Duty. На разположение е и режимът Supersport, при който оборотомерът застава в центъра на таблото (a la Porsche) и се използват ярко жълт и червен цвят, за да се подсили още повече спортното усещане.

Иначе широката централна конзола с трите кръгли вентилационни отвора изглежда страхотно, а седалките са дълбоки (малко твърдички) и с отлична странична опора.

Източник: Vesti.bg

Последната е от изключително значение, когато човек реши да вземе повече от огромния потенциал, с който разполага 3,0-литровият V6-битурбодвигател с мощност 390 к.с. и 520 Нм. Тези параметри говорят за сериозен капацитет, дори прекалено сериозен. Разпределението на въртящия момент е калибрирано така, че 69% от тези 520 нютон метра се пренасят към задните колела (на които все още няма диференциал с ограничено приплъзване), което звучи доста обещаващо.

Mercedes-Benz GLC F-Cell: Карахме първия в света водороден хибрид (тест драйв)

Infiniti Q50 Hybrid е на легален допинг (тест драйв)

Шасито е отлично балансирано, безкрайно толерантно на резки промени в траекторията и сравнително меко за автомобил от този калибър, които характеристики превръщат купето по-скоро в чудесен гранд турер, а не толкова в супер спортен автомобил.

Източник: Vesti.bg

Това може да огорчи най-страстните водачи, тъй като големият въртящ момент към задните колела предполага малко по-игрива задница. В този случай това липсва, тъй като огромното сцепление е почти трудно да се разруши, дори и целенасочено да се опитвате да го направите, което води до изключителна скорост на изхода от завоя. На мен това ми се нрави повече, тъй като игривата задница е предпоставка за забавление на писта, докато на пътя предпочитам колелата да копаят асфалта.

Източник: Vesti.bg

Последното е образно казано, но с 19-ки run flat е по-скоро проклятие, отколкото удоволствие, защото трябва постоянно да си нащрек за всяка дупка. Същото се отнася и за случаите, когато решиш да превключиш в режим Sport или Sport+. Това правех единствено, за да задоволя егото си с дълбокия гърлен звук на двигателя и припукването от четирите ауспуха, когато се свалят обороти и предавки. Те са девет на брой и се сменят доста плавно, като изключа само по-дългото задържане на първа. А ходовата част AMG RIDE CONTROL с адаптивно променливо демпфериране в три степени позволява оптимален диапазон между комфортно и динамично усещане по време на шофирането.

Източник: Vesti.bg

Трябва да призная, че през по-голямата част от времето шофирах в режим Comfort, тъй като на половината път бях с детето ми, а в останалата част ме бе обзела умората, която обикновено с появява след обилен обяд. „Ластици” от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди не съм правил, но за мен много по-впечатляващо бе междинното ускорение и параметър, който не би следвало да коментирам в автомобил, чиято мощност е 390 к.с. Но няма как да не отбележа факта, че слязох под заводския параметър за среден разход на гориво, както сами може да видите на снимката: 9,2 л/100 км. За кола, която е неочаквано тежка за габаритите си (над 1800 кг), подобен параметър е наистина впечатляващ, което важи и по-голямата част от основните й характеристики.

Kia Proceed разчупва стереотипите в скучния комби сегмент (тест драйв)

BMW X3 M40i е мехлем за сетивата (тест драйв)

Mercedes-AMG C63 S Coupe e образецът за т. нар. модерен европейския muscle car. Бърз е. Шумен е. И е нагъл. Но любимите ни и анатемосани V8 модели, предлагащи гореизброеното, допълнено с травмиращо гърба и партерната част на гърба пътно удоволствие не са за всеки, или за всеки ден.

Затова AMG дава това входно ниво за начинаещи – под формата на AMG C43 Coupe – което предлага по-изтънчен и спокоен характер през 90% от времето, но с достатъчно мощност и динамика, които да оправдаят емблемата и да задоволят и най-взискателните автомобилни ентусиасти, когато пожелаят това.

Източник: Vesti.bg

Технически характеристики

Mercedes-AMG C43 4Matic Coupe

Размери

Дължина, мм: 4686

Широчина, мм: 1810

Височина, мм: 1442

Междуосие, мм: 2840

Тегло, кг: 1765

Двигател

Вид: V-образен, 6-цилиндров, битурбо

Работен обем, куб. см: 2996

Макс. мощност, к.с. при об./мин: 390 при 6100

Макс. въртящ момент, Нм при об./мин: 520 при 2500 - 5000

Динамика

Макс. скорост, км/ч: 250

Ускорение 0-100 км/ч, сек: 4,7

Среден разход, л/100 км: 10,2 – 9,6

Вредни емисии СО2, г/км: 231 – 218

Базова цена на модификацията, лв. с ДДС: 136 595

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

– Скъпи, ще изхвърлиш ли боклука? – Разбира се, миличка! – Още днес? – Сега вече прекаляваш с изискванията!
Прочети целия
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
След трагедията в Елените: Държавата нарежда събаряне на хотела и аквапарка

След трагедията в Елените: Държавата нарежда събаряне на хотела и аквапарка

България Преди 1 минута

В Елените продължава да има полицейски екипи, които не допускат никого

Полската опозиция протестира срещу мигрантската политика на премиера Туск

Полската опозиция протестира срещу мигрантската политика на премиера Туск

Свят Преди 30 минути

Според непотвърдени данни в митинга участват няколко хиляди души

Ердоган възнамерява да посети Ивицата Газа

Ердоган възнамерява да посети Ивицата Газа

Свят Преди 2 часа

Турският лидер подчерта, че след споразумението за прекратяване на огъня „не трябва да има връщане назад“

,

„Китай не се страхува“: жителите на Пекин отхвърлят заплахата от мита на Тръмп

Свят Преди 2 часа

В петък американският президент внезапно обяви, че САЩ ще наложат допълнителни 100% мита върху целия китайски внос от 1 ноември „или по-рано“

След срещата в Ню Йорк – нов разговор между Зеленски и Тръмп

След срещата в Ню Йорк – нов разговор между Зеленски и Тръмп

Свят Преди 3 часа

Това съобщи ръководителят на канцеларията на украинския президент

,

Испания под вода: Армията се включи в спасителните операции след проливните дъждове

Свят Преди 3 часа

Над 300 сигнала за помощ само от един град, пътища край лагуната Мар Менор са затворени

НАТО проведе 12-часова патрулираща мисия във въздуха до границата на Русия

НАТО проведе 12-часова патрулираща мисия във въздуха до границата на Русия

Свят Преди 4 часа

Това беше изтъкнато в изявление на британския министър на отбраната Джон Хили

,

Норвежкият Нобелов институт разследва изтичане на информация

Свят Преди 4 часа

Вчера наградата беше присъдена на венецуелската опозиционна лидерка Мария Корина Мачадо

Доналд Туск

Туск обяви: Полша няма да приема мигранти и няма да плаща за това

Свят Преди 4 часа

Отказът на Полша може да има сериозни отражения върху бъдещето на пакта за миграция и убежище на ЕС, който цели да създаде по-справедлив механизъм за споделяне на отговорността

Калин, Лена, Мина или Михаела - кой ще напусне Big Brother тази вечер?

Калин, Лена, Мина или Михаела - кой ще напусне Big Brother тази вечер?

Любопитно Преди 4 часа

Зрителите могат да подкрепят четиримата номинирани в приложението NOVA PLAY

Никола Бургазлиев

Прегазилият хора с АТВ в Слънчев бряг, иска ново разследване: Семейството на жертвата възмутено

България Преди 5 часа

Никола Бургазлиев поиска разследването да започне отначало

Евакуацията на жители от Николово заради свлачището на язовирната дига до русенското село се отменя

Отмениха евакуацията за Николово, в сила е 72-часова готовност

България Преди 6 часа

По-рано започнаха първите укрепителни действия на дигата на езерото „Липник”

Появи се таен свидетел в делото срещу кмета на Варна Благомир Коцев

Появи се таен свидетел в делото срещу кмета на Варна Благомир Коцев

България Преди 6 часа

Кметът на Варна остава в ареста, защитен свидетел говори за 20 000 лв.

The Telegraph: Русия засилва ударите по енергетиката на Украйна преди зимата

The Telegraph: Русия засилва ударите по енергетиката на Украйна преди зимата

Свят Преди 7 часа

Руски удари вече парализираха почти 60% от производството на газ в страната