Порт дьо Версай, Париж - София
Силуетът на RN30 е наследен от новото поколение Hyundai i30, но с по-ниска, по-широка стойка. За да се постигнат по-целеустремени пропорции, широчината на RN30 е увеличена с 30 мм в сравнение с i30 до 1950 мм. Височината е значително намалена с 84 мм до 1355 мм. „Плаващ“ калник над всяко колело подсилва визуалното впечатление и заедно със страничните сплитери работи за подобряване на аеродинамичната ефективност.
Дизайнът на предната част съдържа новата, характерна, каскадна радиаторна решетка на Hyundai и високотехнологични предни фарове. Въздушният поток от предната към задната част преминава през мрежестата каскадна радиаторна решетка и въздуховодите, като не само подобрява притискащата сила, но и оптимизира охлаждането за динамично шофиране.
Големият заден спойлер, който създава притискаща сила при високоскоростно шофиране, отличава автомобила. Вертикален стабилизатор, разположен по протежение на централната линия на покрива и проникващ в задния спойлер, създава уникален външен вид на задната част.
Мощността на RN30 се генерира от 2,0-литров двигател с турбокомпресор, в процес на разработване от Hyundai за серийните модели N, усъвършенстван с по-голям турбокомпресор, за да увеличава налягането при пълно натискане на газта. RN30 разчита на 380 к.с. и максимален въртящ момент от 451 Нм.
Впечатляващият въртящ момент се постига от трансмисия с двоен мокър съединител (DCT), която предоставя по-бързи реакции при смяна на предавките и директно свързване, за да осигури динамично ускорение. Задвижващи са и четирите колела. Усъвършенстваният електронен диференциал с ограничено приплъзване (eLSD) гарантира, че всяко колело получава достатъчно въртящ момент, като измерва задвижващата сила на гумите.
При разработване на RN30, специалистите на Hyundai са използвали установиха нов подход към намаляване на теглото и снижаване на центъра на тежестта. Вместо да използва полимер, усилен с карбонови влакна (CFRP), типичен за повечето високодинамични автомобили, Hyundai разчупва стереотипа с напълно нови, високодинамични, пластмасови материали, разработени в сътрудничество с водещата световна химическа компания BASF.
Вътре излишните части са отстранени, а по-тежките части са разположени възможно най-ниско. Центърът на тежестта е допълнително снижен чрез отместване назад и снижаване на седалките, като всички тези елементи се обединяват, за да постигнат ниско тегло, идеално за динамично шофиране.
За да заснемат реакциите на водача и динамичните моменти на пътя или пистата, във всяка А колона има камери, монтирани с карданен механизъм за стабилизиране на изображението, а външна камера е прикрепена към централния вертикален стабилизатор на покрива.
Още новини от Париж:
Skoda Kodiaq и прелестите край него събраха погледите на всички
BMW Concept X2 демонстрира нова дизайнерска линия? Супер
Volkswagen I.D. ще е важен колкото Golf… Но през 2020 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!