Х аресвам красивите жени, не мога да го крия. Ива е именно такава: висока, със страхотни крака и очи. Но тя е много повече от просто определениe за хубава жена. Превърна себе си в запазена марка, която продава. Изгради собствена моделна линия, стои страхотно пред обектив. Същото мога да кажа и за камерата, след като я гледах в пилотния епизод на „Авто банда”.
Освен красива, тя е и страстен авто маниак, както и отличен пилот. Състезава се дрифт и в планинския шампионат. Кой автомобилен фен не мечтае за гадже с каска и гащеризон? Масло под ноктите няма, но има страст към автомобила.
Вероятно това са причините да бъде избрана за един от петимата водещи на новия авто проект на vbox7.com „Авто банда”.
За своя „половинка” (не в живота, защото там Ангел е на първо място) пред камерите тя е избрала Audi S5. Още в началото тя го нарича „върха в гамата на А5”, но с това, обаче, няма как да се съглася, защото за такъв определено се смята RS5.
Тръмп заплашва, че ще блокира вноса на луксозни немски автомобили
Светът ще се нуждае от „поне” 10 гигазавода за батерии до 2025 г.
Какво друго произвеждат автомобилните компании
Нямам никакво намерение да търся косури, а само ще изкажа личното си мнение за автомобила. За водещата то е ясно.
Автомобилен журналист съм от 19 години, през които съм тествал близо четирицифрено число нови автомобили. Тях ги разбирам повече, автомобилите на вторичния пазар са ми по-мътни. Затова оставам леко смутен от смесването на определени понятия в това конкретно Audi S5.
От пръв поглед се вижда, че говорим за фейслифта на модела, представен през 2012 г. Най-откроимата разлика правят фаровете с изписаните „вежди” под формата на LED дневни светини. Отзад също всичко е точно със стоповете и двете двойки ауспуси.
Започвам да премигвам, когато се отваря предният капак и там Ива казва, че е монтиран 4,2-литров V8 двигател. Такъв, обаче, се вгражда единствено в модела до фейслифта (S5 B8/8T). Фейслифтът (S5 B8.5/8.5T) вече е с нов двигател и той е 3,0 V6 TFSI. Мощността му е 333 к.с., което е с 21 по-малко спрямо атмосферния V-осмак, но въпреки това турбото и по-големият въртящ момент се отразяват в снижаване на ускорението до 100 км/ч за 4,9 секунди (-0,2 сек спрямо V8). До 300 км/ч няма да ускори, защото е електронно ограничен до 250. А разходът на гориво е с цели 20% по-нисък по заводски параметри между двата коментирани двигателя.
Не съм специалист по употребявани автомобили, пак казвам, но бих могъл да предположа, че трудно ще се продаде луксозен автомобил с 4,2 V8 двигател с ръчна трансмисия, нали? Защото този е именно такъв, а аз лично, ако имах парите, не бих си купил ръчка с голям двигател. Поне при новите автомобили това вече е невъзможно (или почти невъзможно, освен ако не се направиш на много специален и не си поръчаш като опция ръчна скоростна кутия, за която да чакаш поне 6 месеца да ти я направят в завода. Ако въобще могат.). Да, искам „ръчка” за всеки един от т. нар. хотхечове, но в такъв автомобил си е кощунство.
Новост при фейслифта е електромеханичното кормилно управление, а за стабилността се грижи задължителната Quattro система с централен диференциал и разпределение на въртящия момент между задните колела (torque vectoring).
Намирам някои несъответствия и в интериора, където фейслифтът на S5 се различава от този на представения автомобил. Воланът е различен, конфигурацията на контролерите около скоростния лост също. Тези разлики между визията, задвижването и интериора ме карат да мисля, че тук има нещо нередно в този модел, най-малкото става въпрос за оптичен пакет за модел преди фейслифта.
Ако оставим това на страна, няма как да не се съглася с Ива, че в Audi се чувстваш изключително комфортно и в безопасност. Не е задължително салонът да е с червена кожа, усещането се придава от начина на изработка и детайлите. Сниженото с 10 мм спрямо А5 окачване очевидно втвърдява возията, но пък я прави по-стабилна при динамично шофиране.
Аз лично харесвам повече новото А7 и възнамерявам в най-скоро време да го взема за уикенд и след това да ви разкажа мнението си за него.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!