Г ерманската марка последва Volkswagen и Bentley и търси партньор, с който да започне производството на синтетични горива. Porsche заяви, че иска „да придвижи напред развитието на синтетични горива (е-горива)”. За целта търси партньори, с които да построи заводи за производство на е-горива.
Макар Porsche да инвестира в електрификация, компанията смята, че технологията не намалява въглеродния отпечатък на компанията достатъчно бързо. Михаем Щайнер, шеф на R & D отдела, споделя: „Електрическата мобилност е вълнуваща и убедителна технология, но, сама по себе си, ни води към нашите цели за устойчиво развитие по-бавно отколкото бихме искали.. Затова ние залагаме и на е-горивата – като не пренебрегваме възможността за използването им и в моторния спорт.”
Volkswagen: все още има живот в ДВГ
Друга причина, заради която Porsche инвестира в синтетичните горива, казва той, е фактът, че те са „фундаментален компонент” за подобряване устойчивостта на съществуващите автопаркове. Допълнително преимущество е, че за разлика от електрификацията, те не изискват съществени механични промени по съществуващите автомобили.
Volkswagen и Bentley (също под шапката на Volkswagen Group) проучват темата за синтетичните горива, същото прави и McLaren. Но не всички мислят по един и същ начин, Mercedes наскоро се усъмни в приложимостта на синтетичните горива.
Mercedes: синтетичните горива не са приложима опция
Макар целта на Porsche е до 2025 г. половината от продадени нови автомобили да са електрически, компанията се посвети на двигателя с вътрешно горене в средносрочен план.
Друга интересна новост е свързана с електрическия Porsche Taycan. Той е толкова популярен сред клиентите, че Porsche трябваше да вземе на заем 400 работници от Audi, за да отговори на търсенето. Когато моделът бе представен, Porsche обяви, че през първата година ще произведе 20 000 бройки. Но клиентите наложиха тази цифра да бъде удвоена до 40 000.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Електрическата Skoda Enyaq iV предлага до 510 км пробег
Новият Mercedes-Benz S-Class в цифри и факти
Тестваме застрашен вид: Audi SQ8 е с най-мощния дизел в Европа
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!