Т ази концепция предоставя вълнуващ поглед към SUV автомобила с горивна клетка от следващото поколение, който ще бъде пуснат на пазара през 2018 г. Задвижването е еволюция на технологията в ix35 Fuel Cell (Tucson Fuel Cell на някои пазари),който през 2013 се превърна в първия масово произвеждан водороден автомобил. В момента той се продава на 17 пазара.
Hyundai FE Fuel Cell Concept продължава ангажимента на Hyundai Motor към автомобилите с горивни клетки, той е част от еко-програмата на компанията, която предвижда 14 или повече еко модела, които ще бъдат представени до 2020 г.
Новата водородна технология (четвърто поколение) е с 20% по-лека и постига 10% по-висока ефективност, когато бъде сравнена с технологията, използвана в ix35 Fuel Cell. Нещо повече, плътността на пакета горивни клетки е увеличена с 30”, което спомага за постигането на пробега от 800 км.
Върховната цел на Hyundai Motor е създаване на Общност за водородна енергия и нулеви емисии.
С капацитет от 602 литра (VDA 211) и 1650 литра (VDA 214) със сгънати седалки, комбито i30 Wagon има един от най-големите багажници в сегмента. Функционалността е увеличена още повече от допълнителното пространство за съхранение под пода на багажника.
Още новини от Женева:
Китайци показаха хибриден супер автомобил с 6 мотора и турбина
EF7 Vision Gran Turismo е пистовата играчка на Емерсон Фитипалди
Мощност и аеродинамична ефективност в най-чистата им форма
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!